Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 166 Głosów - 4.54 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Autor Wiadomość

UwU
Użytkownicy
Liczba postów: 107
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 108
Post: #151
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Moja ocena mapy:
Linie: Mamy do wyboru kilka tras. Czas przejazdu jest w miarę jednakowy czyli jakieś 20-25 minut w jednym kierunku (za wyjątkiem linii 63, tam przejazd w jedną stronę zajmie te 40 minut czasu). Trochę Szczecina do zwiedzenia jest i nie będziemy się nudzić. Mamy też nocną linię 522, niestety jednak jej przebieg pokrywa się z dzienną 57-mką.

Strona graficzna: Wizualnie mapa prezentuje się bardzo dobrze. Raz przyjdzie nam jeździć po dużych arteriach w centrum, a raz po osiedlach domków jednorodzinnych. Wśród budynków nie ma monotonii. Co do ulic, jedynym miejscem które mnie zaskoczyło jest "mini rondo" na skrzyżowaniu Szczecińskiej z Rostocką na Warszewie (oraz fakt, że istnieje ono w realnym świecie). Dobrze, że nie byłem wtedy za sterami przegubowca :D

AI: Bez zarzutów, jednakże zaskoczyła mnie obecność piętrowego D92 :^)

Optymalizacja: Przejechałem się każdą linią, ale nigdzie nie doznałem spadku FPS-ów. Na Placu Rodła także spokojnie. Dodam, że obniżyłem road traffic factor ze 100% na 60%. Choć może to być po prostu zasługa w miarę nowego sprzętu...

Podsumowanie: Mapa must-have dla każdego maniaka OMSI. Jest w miarę urozmaicona, ma polski klimat, odzwierciedla prawdziwe miasto Szczecin (co prawda nie w 100%, ale jednak). Ostatecznie daję: 10/10


[Obrazek: aragok-sie-wysra.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2015 13:18 przez P1otrek.)
23.11.2015 13:17
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mattez

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 2
Post: #152
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
(23.11.2015 13:17)piter3157 napisał(a):  AI: Bez zarzutów, jednakże zaskoczyła mnie obecność piętrowego D92 :^)

Jest on użyty zamiast autobusów przegubowych, które blokowały się na mapie powodując korki.;)


[Obrazek: 45857854095787739114.jpg]
24.11.2015 11:29
Szukaj postów Cytat

Koci Tata
Użytkownicy
Liczba postów: 38
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 4
Post: #153
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Dla mnie ta mapa jest chyba najnajnajlepsza.Jedyny minus to to że jako AI jeżdżą piętrusy

stawiam 9,5 na 10:)


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...czecin.jpg
Autobus niby jest stary ale jeszcze jeździ bardzo sprawnie. :hihi:
03.12.2015 14:35
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 171
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 11
Post: #154
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Można sobie zmienić AI list który jest dołączony do mapy:).

03.12.2015 14:57
Szukaj postów Cytat

做你想做的
Użytkownicy
Liczba postów: 24
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 1
Post: #155
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Jeśli ktoś chce mieć realną pogodę Szczecina to trzeba wpisać do ICAO w folderze Weather.
---> EPSC - Szczecin


]
24.01.2016 10:28
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Jetthro

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 1
Post: #156
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Ma może ktoś jakiś inny link do pobrania Projektu Szczecin 4.0.1 ? Z MEGA nie mogę pobrać:( Bardzo chciałbym zagrać w tym modzie:)

30.03.2016 14:55
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 0
Post: #157
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Mapa jest przepiękna, uwielbiam na niej grać. Podobają mi się na niej obiekty oraz bardzo ciekawe trasy 6 linii autobusowych

Naprawdę polecam

30.03.2016 19:01
Szukaj postów Cytat

Alexowy Lakiernik
Użytkownicy
Liczba postów: 564
Dołączył: 07-2016
Podziękowań: 470
Post: #158
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
W końcu napiszę opinię o mojej ulubionej mapie:
Układ ulic/spliny: iż układ jest półrealny, i nie można zrobić 69, tu trochę obniżę:(. Spliny moim zdaniem dobrze dobrane, a że jeżdżę codziennie 57 (w realu), to dużo mam w głowie :iksde:. 5- (lub) 8/10 (podwyższam bo wiecie, to na górze).
Linie i pomysłowość: Za linie 6, wybrałbym te same: moje ulubione to 57, 75 i 87. Pomysłowość raczej słaba, za dużo niemieckich obiektów. ogólnie 5 (lub) 8/10.
Sceneria... tak jak wyżej pisałem, za to dobre drzewa i tekstura trawy. 5 (lub) 8/10.
AI i Optymalizacja: to drugie okej, ale wściekłem się, jak zobaczyłem D86. AI może być.
Nie nudzi się
4- (lub 6/10)
Razem 5- (lub) 7/10.


Moja lakiernia - Lakiernia Alexa

Spodobała ci się moja praca? Daj rep-a!

Już 300 podziękowań!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.01.2017 21:10 przez Alex Simulations.)
16.01.2017 21:07
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 29
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 0
Post: #159
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Czy kiedyś wyjdzie nowa wersja czy to raczej już wersja ostateczna ?:(

18.01.2017 09:35
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #160
RE: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Wersja ostateczna.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

18.01.2017 10:53
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: