Przedpremierowe pytania i wątpliwości odnośnie OMSI 2 |
Poza tym, przy grze z głośnikami w systemie 5.1 Surround ewidentnie słychać różnicę i można rozróżnić z której strony wieje wiatr.
Kierunek i siła wiatru ma też wpływ na odczuwalną temperaturę, kierunek i kąt padania deszczu/śniegu i przesuwania się chmur.
A z tymi kroplami deszczu to w ogole totalna porazka. W ETS 2 jest to lepiej skonstruowane.
Przepraszam za brak polskiej czcionki ale nie chce mi sie jezyk klawiatury przestawic. ![]()
Tylko problemem jest to że się nie rozbryzgują na boki podczas pojazdu w ruchu
![]()
Bo to zwykła, nieruchoma tekstura. W ETS krople deszczu na szybie to trójwymiarowe obiekty zmieniające kształt. Nie sądzę żebyśmy doczekali się takiego efektu w OMSI (a szkoda)
![]()
Krople deszczu to tzw. pikuś, prędzej to bym wolał lepszy silnik graficzny oczywiście z lepszą optymalizacją. Przecież taki NFS Most Wanted (nowy) ma dużo lepszą grafikę, a fpsy są na dużo wyższym poziomie niż mam w OMSI (no a jednak takie Porsche to ma raczej więcej polygonów od SD202). Zdaję sobie sprawę że NFS nie ma tylu skryptów więc ma przewagę, no ale same skrypty nie zżerają tyle pamięci. Czyli tu wielkie błędy raczej są u podstaw, uważam gdyby się z jakąś firmą dogadali i zdobyli jakiś dobry silnik graficzny to by zwiększyli realność gry, jak i przyciągneli nowych fanów
![]()
Bolączką są także lusterka. Ale z tym też mieli od początku problemy, na filmikach Marcela (jeszcze zanim wyszło omsi) widać, że odbicia nie są płynne. Marcel jednak pisał, że w Omsi 2 nic z tym nie będzie robione.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |