Przeładowywanie pojazdu po poprawkach (budowanie pojazdu) | |||
Hej,
Mam pytanie do twórców pojazdów. Jaki macie sposób na odświeżanie bryły pojazdu po aktualizacji np w Blenderze? U mnie w oknie wyboru pojazdu widzę zmianę np w bryle, ale to małe okno, a po załadowaniu pojazdu do symulacji jest ciągle jego pierwsza wersja. Restart OMSI to masakra bo to się włącza 3-5 minut, a teraz każdy restart by sprawdzić czy dany element już jest dobrze spasowany, czy ma właściwą animacje to spowoduje że budowa czegokolwiek zajmie wieki. Macie na to jakiś sposób?
Dzięki, to jest jakiś sposób. Tylko chyba trzeba mieć dwie mini mapy bo z tego co pamiętam to wybranie ten samej mapy z menu gry powoduje powrót do gry bez ładowania czegokolwiek. Ja na ten moment znalazłem taki druciarski sposób że utworzyłem sobie kilka plików .bus podpiętych do kilku plików .cfg i po poprawie modelu zapisuje jako inny plik cfg i wgrywam w grze jako nowy pojazd... Jelcz1 Jelcz2 Jelcz3 i tak kilka slotów. Po wykorzystaniu wszystkich prób było ładowanie od nowa. Dorzucę pomysł z nową grą z menu i będzie sprawniej. Dzięki drugi raz @mistersix bo nie odpisałem Ci ostatnio w PW.
Jeśli odpalisz nową grę(ale nie opcją odpalania mapy bez autobusów, tylko wczytaj ostatnią sytuacje) to zespawnujesz z ostatnim autobusem wraz z nowo naniesionymi zmianami. Nakładanie zmian w czasie rzeczywistym było by błogosławieństwiem, ale niestety obecnie najszybszą opcją pozostanie ładowanie nowej gry. Jeśli zależy ci by autobus na 100% był w tym samym miejscu co wcześniej możesz zrobić zapis gry i ładować go po prostu.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |