Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Przeładowywanie pojazdu po poprawkach (budowanie pojazdu)

#1

Hej,

Mam pytanie do twórców pojazdów. Jaki macie sposób na odświeżanie bryły pojazdu po aktualizacji np w Blenderze? U mnie w oknie wyboru pojazdu widzę zmianę np w bryle, ale to małe okno, a po załadowaniu pojazdu do symulacji jest ciągle jego pierwsza wersja. Restart OMSI to masakra bo to się włącza 3-5 minut, a teraz każdy restart by sprawdzić czy dany element już jest dobrze spasowany, czy ma właściwą animacje to spowoduje że budowa czegokolwiek zajmie wieki.
Macie na to jakiś sposób?
Odpowiedz

#2

Odpalenie nowej gry z menu.
 Podziękowania za post: Barcik(+1)
Odpowiedz

#3

Dzięki, to jest jakiś sposób. Tylko chyba trzeba mieć dwie mini mapy bo z tego co pamiętam to wybranie ten samej mapy z menu gry powoduje powrót do gry bez ładowania czegokolwiek. Ja na ten moment znalazłem taki druciarski sposób że utworzyłem sobie kilka plików .bus podpiętych do kilku plików .cfg i po poprawie modelu zapisuje jako inny plik cfg i wgrywam w grze jako nowy pojazd... Jelcz1 Jelcz2 Jelcz3 i tak kilka slotów. Po wykorzystaniu wszystkich prób było ładowanie od nowa. Dorzucę pomysł z nową grą z menu i będzie sprawniej. Dzięki drugi raz @mistersix bo nie odpisałem Ci ostatnio w PW.
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.01.2023, 19:21 przez mistersix.)

Jeśli odpalisz nową grę(ale nie opcją odpalania mapy bez autobusów, tylko wczytaj ostatnią sytuacje) to zespawnujesz z ostatnim autobusem wraz z nowo naniesionymi zmianami. Nakładanie zmian w czasie rzeczywistym było by błogosławieństwiem, ale niestety obecnie najszybszą opcją pozostanie ładowanie nowej gry. Jeśli zależy ci by autobus na 100% był w tym samym miejscu co wcześniej możesz zrobić zapis gry i ładować go po prostu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości