Straszne lagi |
Mi na zintegrowanej optymalnie z polskich map działa tylko (no tylko niestety!) Szczecin 4.0 oraz mapy z Omsi 1 po konwercie do O2. Z zagranicznych map do O2 płynnie działa mi tylko mapa "4051" stworzona na podstawie Borzosny-Fictional.
![]()
Ja mam naprawdę złom i gram, jak czytam że osoby z takim, a takim komputerem mają problemy, to się zastanawiam, czy zmieniać.
![]() IntelCore2 Extreme Q6850 3gHz, 3 GB RAM, karta graficzna Geforce 8800 GTX 768 MB, Vista 32 -bitowy. gram np. na Wrocławiu w stopniu dla mnie zadowalającym. Ostatnio np.SOR BN12(ze zmniejszonymi teksturami wnętrza) Jeśli chodzi o ustawienia (może komuś się przyda przy słabym sprzęcie), to w tej chwili są one takie: Główne: Symulacja bezwładności głowy wyłączona(nie pasowała mi) Płynne przejścia w widoku kierowcy włączone Zaawansowane: Tu mam wyłączony autozapis. Grafika: Ograniczenie liczby FPS 27 (Tu miałem i więcej, testowo jeszcze zmniejszyłem) Liczba segmentów oczywiście 1 Maks. odległość rysowania 406. Tu mi to trochę przeszkadza, w tej chwili chyba najbardziej ze wszystkiego, bo niektóre wskakujące wieżowce wyglądają średnio, ![]() Min. wielkość obiektu 3% Dla odbić 9.50 Odbicia w lusterkach niskiej jakości Cząsteczki na emiter 400 Spaliny tylko przy pojeździe gracza Brak cząstek w odbiciach Blask słońca włączony Opcje wczytywanie obiektów 1 Głębia szczegółowości 1 Co do 2 tych opcji wyżej, to działają one na każdej mapie, czy musi to być specjalnie wykonane przez twórcę? Nie przypominam bym to jakoś specjalnie widział). Efekty buforowania Cienie wyłączone Kałuże i odbicia w wodzie włączone Przechodnie widoczni w kałużach włączone Grafika zaawansowane Auto. zmniejszanie jakości odbić 20 40 Widoczność segmentów- nie dotyczy, włączony 1, inne ustawienia jak 1 ponoć i tak nie mają sensu Efekty materiałowy włączone wszystko oprócz BumpMap Słaba jakość tekstur i ograniczenie rozdzielczości wyłączone Maksymalna ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości 680 MB Rozdzielczość w lusterkach 256 Ruch drogowy Tu kombinuję, warto przyjrzeć się planowanym autobusom, u mnie na Del-Pest robią masakrę ![]() W tej chwili Przypadkowe 176 Współczynnik ruchu 75% Zaparkowane auta 27% Limit liczby ludzi 141 Liczba pasażerów 100% Planowane autobusy 4 Zredukuj liczbę aut wyłączone Oczywiście mógłbym tu jeszcze pokombinować ogólnie. Przy wspomnianym Wrocławiu i śląskich Ikarusach już jest problem. Autobus nie skacze co prawda, ale komfortu nie ma, natomiast na takim chociażby Szczecinie 4 jest ok. Teraz włączyłem dla testu Wrocław, po załadowaniu na dworcu autobusowym widoczne 3 autobusy AI, wartość FPS 27, czyli maksymalna ze względu na ustawione ograniczenie. Po załadowaniu SOR BN12 na linię 125, widok z wewnątrz(przede mną autobus AI) nadal 27 FPS(nawet lekko ponad - średnia 27,6). Załadowana pogoda z Katowic-bezchmurna, godzina 12. Komp chodzi od iluś tam godzin, włączony Firefox itp. Czyli chyba rzeczywiście przy odpowiedniej mapie itd. mógłbym jeszcze pokombinować z ustawieniami. No dobra, jak już włączyłem, to jadę. ![]() P.S. Zdecydowałem się na ikarusa 280 by VL67 & IkarusSTR i tu na Szczecinie, po załadowaniu na Placu Rodła muszę się zgodzić już na 17 FPS. Ale to nie jest coś lekkiego, więc nie narzekam. ![]() P.S. 2 Po wyjechaniu z P. Rodła FPS około 22, przy mijaniu z AI bez spadku.
@up: Zaznaczę, że ten Twój "złom" ma dwukrotnie wyższe taktowanie procesora i mimo wszystko znacznie lepszy układ graficzny niż u autora wątku. U niego nie osiągniesz takich wyników, chyba, żeby wszystkie tekstury skonwertować do 4x4 pikseli, a i tak procesor tego raczej nie ogarnie
![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
W OMSI 2 wielordzeniowość jest i działa, bo po przesiadce z Core 2 Duo E6850 3 GHz na Core 2 Quada Q6660 2,4 GHz odczułem znaczny wzrost wydajności gry (nawet przy poprzedniej badziewnej karcie GT610). Natomiast komputer autora wątku... bez obrazy, ale obecnie jest to zabytek nadający się co najwyżej do podstawowych zadań takich jak internet czy prace biurowe. Nawet mój stary netbook ma lepsze parametry.
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
![]()
Na drugim komputerze miałem OMSI 2.
System : Windows XP SP3 Wersja 2002 RAM : 2 GB Dysk : 40 GB Karta graficzna : Gigabyte OMSI śmigało, że nie wiem co. Nawet te największe mapy się ładowały i grałem bez problemu.
Pytanie jaki miałeś procesor w tym drugim komputerze.
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
![]()
@M@ttez
Tak, wiem. Ja tak ogólnie w temacie i problemach innych użytkowników, z kompami przynajmniej teoretycznie sporo mocniejszymi od mojego. Mogę jeszcze dodać, że kiedyś miałem okazję grać w OMSI na komputerze o takiej specyfikacji: Intel Core 2 Duo E4600 2.4 GHz Geforce 8600GT, 2 GB RAM, Windows XP I tu OMSI 1 jeszcze dało się grać, szczególnie po ostatnim patchu całkiem fajnie to chodziło, opcja Tekstury o słabej jakości tylko w oddali, natomiast OMSI 2 bezproblemowo działało tylko przy włączonych ograniczeniach tekstur do 256x256(reszta ustawień nie musiała być wtedy jakoś specjalnie mocno ograniczana). Inaczej prędzej czy później(raczej zdecydowanie prędzej ![]()
Teraz mam nowy komputer, dobry i mam podobny problem. Nie mam więcej niż 10 FPS na większych mapach. Nie wiem dlaczego się tak dzieje.
Intel Core i3-2005U 4x3.1GHz 4GB RAM Windows 10 PRO x64 Intel HD Graphics
Tu poniżej jest link do tego kompa. Procesor - i3-2100
http://allegro.pl/nowy-core-4x3-1ghz-500...12712.html |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |