Odpowiedź 
Texturowanie w 3ds maxie
Autor Wiadomość

Konto usunięte
Twórcy
Liczba postów: 150
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 726
Post: #1
Texturowanie w 3ds maxie
Cześć, mam taki problem:

[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]

Tak jak widać program poprawnie widzi obiekt, bo to przejście/gradient jest płynne, natomiast rozrzuca losowo zamapowane miejsca, tak jak tutaj, rama okna jest gdzieś w randomowym miejscu i nie można w normalny sposób namalować prostej kreski.

Jak to ujarzmić?


Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
01.06.2021 21:09
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #2
RE: Texturowanie w 3ds maxie
Malując bezpośrednio po modelu 3D z projekcją na teksturę. Nie wiem jak to wygląda w produktach autodesku, ale Blender ma na ten cel cały osobny widok "Texture Paint", a także jest dostępny do tego szereg niezależnych programów, jak na przykład Substance Painter by Adobe lub darmowy ArmorPaint.

Plus, zmniejsz marginesy między wyspami przy unwrapie UV. Teraz masa cennych pikseli marnuje się na puste miejsce, a widoczny bleeding nie będzie występować nawet przy 25% aktualnych odstępów.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.06.2021 22:18 przez MichauSto.)
01.06.2021 22:13
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: