Ustalanie jednakowych tekstur autobusów na mapie |
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób mogę na jednej mapie wprowadzić jednakowe tekstury do wszystkich autobusów. Oczywiście zdaje sobie sprawę z faktu, że muszę pobrać dla każdego z osobna teksturę i wkleić ją do folderu z autobusem, ale jak zrobić tak aby tylko na tych teksturach jeździły pojazdy.
A znasz podstawową zasadę na KAŻDYM forum na świecie? Szukasz, szukasz, nie ma - pytasz. A jest -> http://strefa-omsi.pl/Watek-Dodawanie-po...148#pid148
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
A ty znasz podstawową zasadę udzielania się w tematach? Jak nie potrafisz pomóc, to nie zaśmiecaj tematu. Nie prosiłem o ustalanie AI list, bo ustaliłem sobie swoje modele na mapie - tylko chcę, aby wszystkie jeździły na jednakowych teksturach.
To zjedź w pierwszym poście na sam dół i przeczytaj cały post dokładnie. Na dole masz opisane jak ustalić konkretne tekstury dla AI.
@EDIT: A nie, tam nie ma pół poradnika... czekaj chwilę coś ogarnę i zaraz Ci napiszę To teoria, więc zrób kopię zapasową ailists. Dopisz na dole ailists takie coś: Kod: [aigroup_depot_typgroup] gdzie: X - to numer porządkowy modelu w ailists Y - numer taborowy, zgodnie z plikiem regs Z - nazwa tekstury Możesz zrobić z 10 takich modeli na mapę, żeby nie zabrakło numerów taborowych, czyli np.: Kod: [aigroup_depot_typgroup]
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Pod koniec pierwszego postu jest jedynie informacja o pliku hof, a o teksturach nie ma napisanego ani słowa.
Cytat:X - to numer porządkkowy modelu w ailists Co to jest ten numer porządkowy, i skąd go dorwać? Cytat:Y - numer taborowy, zgodnie z plikiem regs Również nie wiem o co w tym kaman Cytat:Z - nazwa tekstury Podaj mi najlepiej przykład, bo nic mi to wszystko nie mówi (jestem zielony).
Numer taborowy to inaczej numer "boczny" autobusu np.#109
http://galeria.pestka.info/details.php?i...13d4b5a56f
Rozumiem że to sobie mogę sam ustalać w dowolny sposób?
Na początku musisz zdefiniować grupę, tak jak w poradniku do ailists. Czyli np.
Kod: [aigroup_depot] A pod spodem: Cytat:[aigroup_depot_typgroup] XX: Numer porządkowy w ailists Kod: [ailist] YY: Numer taborowy Bierzesz go z pliku regs.org w folderze autobusu. ZZ: nazwa tekstury - znajdziesz ją w folderze autobusu XX/Textures/Werbung w pliku .cti I tak, raczej możesz to ustalać w dowolny sposób. Przykładowo dla mojego Ailists z Wankendorf wygląda to tak: Kod: [aigroup_depot]
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |