Tam gdzie masz pojazd i jego ścieżkę, to ma być tylko jeden model, a nie jak na zdjęciu dwa. W jednej liście można ładować informacje tylko z jednego modelu (list możesz zrobić ile chcesz, polecam zerknąć na poradniki z forum).
Druga sprawa z malowaniami, malowania ładują się poprzez unikatowe nazwy danej tekstury z plików .cti.
Wszelkie dane które wpisujesz działają mniej więcej tak: ścieżka do pojazdu (.bus) -> plik .bus (lista wyświetlanych numerów wozu, rejestracja na takiej samej zasadzie jak przy stawianiu pojazdów w grze, model pojazdu (.model)) -> plik .model, ścieżka do folderu z dodatkowymi teksturami i plikami .cti -> plik .cti, nazwa danej tekstury. Także w ailiście nie jest ładowany sam plik .cti tylko wszystkie pliki wraz z danymi jaka to tekstura (tak samo jest przy wyborze pojazdu, gra ładuje wszystkie pliki cti do "pamięci tymczasowej").