Volvo 9900 - wielka modyfikacja [VIP] [WIP] | |||
![]() Witajcie, słuchajcie ; ) Wszyscy znają niechlubną historię Volvo 9900, która do niedawna była znana przez masę ludzi ;D Jak wiadomo, autorzy uraczyli nasze życie pojazdem, dodanym jako AI na mapie Daytonford County 7.0 i szczerze powiedziawszy , nie obfitował on w gadżety. Ale do rzeczy. Ku uciesze niektórych userów, a po tym temacie zapewne wszystkich userów polskiej sceny OMSi, postanowiłem , że poświęcę swój czas i przygotuję ( nie sam ) kompletną , grywalną wersję pulpitu, a nawet i samego autobusu. Zostałem poniekąd zapytany o parę rzeczy odnośnie niego, dlatego zanim przejdziemy do najważniejszego czyli postępów , chcę wyjaśnić kilka kwestii. 1. Co z dźwiękami? Czy zostaną jakie były? Nie, zamierzam uzupełnić wszystkie brakujące soundy, aczkolwiek nie wiem skąd pobiorę te najważniejsze. Być może , będę musiał je zastąpic. 2. Jaki będzie typ skrzyni biegów w autobusie? Jeżeli się uda, będzie wersja z IShiftem, jeżeli nie... cóż możemy śmigać na SDkowej ![]() 3. Na ile oceniasz stan prac? Na chwilę obecną, jest gotowa większość przycisków i powoli wchodzimy w ten etap gdzie trzeba będzie ponownie przygotować tekstury do modelu. Nie zapomnijmy również o duperelach, typu szybka na zegarach, a także poprawkach, ponieważ przyznam szczerze, cały czas zmienia się koncepcja. 4. Skoro model oficjalnie nigdy nie został wydany, a pierwotni autorzy zakazali wykonywanie jakichkolwiek modyfikacji, co zamierzasz zrobić, gdyby jednak twoja wersja miała ujrzeć światło dzienne? Bez obaw, modyfikacja dostaje przydomek [VIP], co oznacza dostępność dla wybranej grupy osób ( w zamyśle polska społeczność OMSi ). W jaki sposób będzie ona dostępna, to dowiecie się przy wydaniu dodatku ( administracja forum wyraziła zgodę na publikację tego tematu, a potem tego dodatku ). Krótko mówiąc: wilk syty i owca cała ![]() 5. Oficjalna beta została wydana przez autorów. Co ty zamierzasz zrobić teraz ze swoją? W wyniku zaistniałej sytuacji, postanowiłem doprowadzić ten model do końca. W końcu... i tak jest lepszy ![]() Teraz trochę informacji ode mnie. Większość wymaganych elementów ( i też tych które po prostu urozmaicają autobus ) została umieszczona w autobusie, pozostało niektóre dopasować i wymienić ich funkcję. Poniżej lista tego co się udało zrobić do tej pory: + dodać przyciski i przypisać już niektórym ich funkcje + zanimować roletę i okno kierowcy + dodać szybę wewnętrzną przy pulpicie kierowcy z zaimplementowaną animacją otwierania ( złapanie ) + wstawić brakujące obiekty ( hamulec ręczny, luki bagażowe, dźwignia IShifta, drzwi od kibelka ![]() + nowa kierownica w znacznie lepszej jakości! + przygotowane nowe oświetlenie sekcji kierowcy i pasażerskiej + wstawienie wskazówek na zegary, hamulca ręcznego ( DONE! ) i ich zanimowanie ( 15 % ) + próbne wstawienie Hi-Texów - zegary, obudowa pulpitu, pierwsze przyciski na próbę + niektóre obiekty ( telefon, ekran dotykowy ) załączają się przy uruchomieniu elektryki + zrobione wszystkie lusterka zewnętrzne ( poza prawym górnym - wyświetla odwrotny obraz ) + IBIS + nowy drążek IShifta + skrzynia IShift + wszystkie wskazówki działają prawidłowo + bileterka + usunięto "namalowane" wskazówki na zegarach + prawie kompletne zaplecze dźwiękowe + szyby sekcji pasażerskiej + przygotowanie kompletnie nowych tekstur buttonów itepe To na chwilę obecną tyle. A co jeszcze pozostało: - rozkład - zanimowanie środkowego wyświetlacza - dorobienie brakujących dźwięków - poprawienie ogrzewania - i parę jeszcze innych, o których nie mogę sobie przypomnieć. Proszę , aby nie pytać mnie o datę wydania modyfikacji, ani na PW, ani na GG, ani w temacie ( im mniej tego typu pytań, tym lepiej się pracuje ) Już teraz składam podziękowania niektórym osobom, za pomoc udzielaną przy pracy z Volvem ![]() A teraz najważniejsze ( screenshoty ), aktualizowane na bieżąco: "Na początku był Button, a Button był u Coyotka, i Coyotkiem był Button." ![]() Pierwsze zabawy z oświetlaniem przycisków :3 ![]() I mnożyły się w oczach... ![]() More.... ![]() Prawie w komplecie, część przycisków zyskała już podświetlenie ![]() Pierwsze próby zmiany tekstur ( użyczone z Jelcza Kajot3D ) ![]() O, nowe gadżety, czyli ręczny ,telefonik podświetlany, i dwa pedały ![]() W końcu pójdę bezpiecznie do WC ![]() Dotykowy ekran, nowy Hi-Tex zegarów ![]() Komu tosta ? ![]() Nowa kierownica i drążek IShift prosto z fabryki ale zaraz, zaraz??? ![]() Ja to naprawię! ![]() Kto lubi jeździć z otwartym oknem, łapka w dół ![]() Nie wiem, dlaczego to jest tak wysoko, ale panowie wiedzieli co robią ![]() Yay, lusterka! ![]() Tak jak mówiłem, wszelkie zmiany będą aktualizowane na bieżąco. Komentujcie, oceniajcie ; ) Pozdrawiam. Za zgodą niebieskich i zielonych , temat legalnie zostaje otwarty. Komisja forumowa.
Nie no - można świętować! Wreszcie będzie można się przejechać tym Volvo, który był tylko dla AI. Wszystko ładnie, pięknie wygląda, więc pozostaje tylko czekać. Powodzenia w pracach!
Tak jak mówiłem, zmiany są wprowadzane.
Na pierwszy ogień poszedł dzisiaj MOBItec : ) ![]() Wymaga jeszcze dopracowania, ponieważ występują takie błędy jak: - cokolwiek na nim ustawię , znika na wyświetlaczu - brakuje linijki z potwierdzeniem jaki kurs został zaprogramowany - i paru innych pierdółek z nim związanych, głównie w kwestii oteksturowania :3
Nie chcesz zastosować tego skryptu z niby-rollbandami, który dali bodajże Szwedzi do SU15?
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
@Łapka - nie, ponieważ ta modyfikacja ma zawierać elementy znajdujące się domyślnie w plikach. Takie rzeczy... może kiedyś.
Pierwsze zabawy z oteksturowaniem bileterki i podkładki pod kasę : ) ![]() Nowy i oteksturowany drążek od IShifta: ![]() Udało się skompletować prawie wszystkie dźwięki oraz zapadła decyzja (werble proszę) - o wykonaniu skrzyni manualnej do pojazdu ![]()
Kolejne aktualizacje:
Pozbyto się namalowanych na zegarach wskazówek :3 Dodatkowo wszystkie są działające. ![]() Otwieranie szafki odbywa się teraz przez jej rozsunięcie , a nie kliknięcie na drzwi ( niestety, otwiera się nierówno trochę, ponieważ nie możemy wyregulować jej odpowiednio ) ![]() Bileterka praktycznie gotowa, zostało do zrobienia wyświetlacz no i ułożenie biletu po wydruku ![]() Z rzeczy nie do pokazania, to zostało przygotowane prawie kompletne zaplecze dźwiękowe. Czy dużo zostało? Stwierdzam, iż nie, prawie wszystko jest powstawiane, wchodzimy w etap teksturowania. Z tych ważniejszych to jeszcze wyświetlacz, szyby i parę obiektów. Codziennie ekipa posuwa pracę do przodu , powiem nawet szczerze , spędzamy nad tym modelem prawie do 6 godzin dziennie, a robimy go od ledwo 3-4 dni . | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |