Odpowiedź 
Wiederholung von Sounds entfernen
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 0
Post: #1
Wiederholung von Sounds entfernen
Hi.

Ich wollte gerne mal wissen, was man ändern muss, damit ein Sound, eben speziell die Kirchenglocken, nicht wiederholt abgespielt wird, sondern nur einmal, wenn die Datei gestartet wird. Kennt sich eventuell jemand damit aus?

Das Script sieht übrigens so aus:

/ Tłumaczenie:
Cześć,

Wie ktoś może, co należy zmienić, żeby dźwięk (konkretniej — dzwony kościelne) nie odtwarzał się w pętli, tylko jednokrotnie po wywołaniu?

Skrypt wygląda następująco:
/


'###########################
' Main Bell Mittag
'###########################

(L.S.Time) 60 / s0
721 >
l0 731 < && l l
(S.L.mainbell_running)
{end}

Und der Soundeintrag so:

[sound]
Kreuzkirche - Dresden_Vollgeläut.wav
1

[3d]
-10.7
0
17
50

[conditionSingle]
mainbell_running
1
1

MichauSto w dniu 12.06.2019 o 06:17 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Może się przydać.


11.06.2019 23:05
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 438
Dołączył: 04-2015
Post: #2
RE: Wiederholung von Sounds entfernen
Try using [no_loop] tag.

13.06.2019 09:44
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: Wiederholung von Sounds entfernen
Super, very thanks for your help.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.06.2019 17:22 przez sachseindd.)
13.06.2019 11:30
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Wiederholung von Sounds entfernen
Hi, ich würde das Thema doch noch einmal aufgreifen wollen, da jemand meinte, dass soll sich auch mit einem Script einstellen lassen, was dann auch den Vorteil hat, dass das Läuten auch weiter abgespielt wird, wenn man die Pause wieder deaktiviert, sowie wenn man sich aus der Sichtweite der Kirche entfernt hat. Die Datei mit dem Sound wird sozusagen pausiert, und danach wieder weiter abgespielt.

Nur, wie muss dieses Script dann aussehen?:(

(Kann gerne wieder übersetzt werden.;) )

/
Cześć, wracając do tematu, jak ktoś stwierdził, że da się to również zrealizować skryptem, dzięki czemu dźwięk odtwarza się dalej po włączeniu i wyłączeniu pauzy lub też po oddaleniu się poza zasięg widoczności obiektu — dźwięk jest wtedy zatrzymany, a potem odtwarzany dalej.

Jak wyglądałby taki skrypt?
/


MichauSto w dniu 08.07.2019 o 17:59 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

:)


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.07.2019 17:47 przez sachseindd.)
08.07.2019 17:46
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #5
RE: Wiederholung von Sounds entfernen
Kurze Antwort: das geht ned.

Längere Antwort: OMSI unterstützt nur zwei Arten von Sounds - entweder werden sie ständig abgespielt und können über eine volcurve stummgeschaltet werden, oder einmalig durch ein Trigger ausgelöst. Im zweiten Fall geht der Wiedergabezustand verloren, sobald das Objekt außer die Render-Sichtweite fällt oder die Simulation pausiert wird, im Ersten hat man keine Kontrolle darüber, ab welchem Zeitpunkt die Wiedergabe fortgesetzt wird.

// Tym razem tłumaczy ktoś inny:


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.07.2019 18:24 przez MichauSto.)
08.07.2019 18:23
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: