Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


"błyszczący" obiekt po eksporcie

#1

Witam i jest taki problem. Na obrazku widać dwa te same obiekty mojego autorstwa. Ten na górze eksportowałem kiedyś na starym kompie, a ten na dole teraz na nowym. Obiekty eksportowane na nowym kompie bardzo brzydko i nienaturalnie odbijają światło i nie wiem gdzie i co zmienić aby wyglądały jak te ze starego kompa. Chodzi o ustawienia w 3ds max czy w Blenderze (bo z tych programów korzystam)? Jeśli ktoś ma wiedzę jak zrobić żeby obiekt był matowy to proszę o pomoc.

Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

#2

Może spróbuj ustawić parametr Specular w materiałach na całkiem czarny i wtedy eksportuj. Ten efekt masz w 3ds max i blender?
 Podziękowania za post: Krashan Bhamaradżanga(+1)
Odpowiedz

#3

(27.10.2019, 23:28)Barcik napisał(a): Może spróbuj ustawić parametr Specular w materiałach na całkiem czarny i wtedy eksportuj. Ten efekt masz w 3ds max i blender?

Podziałało, dzięki
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: