Odpowiedź 
"błyszczący" obiekt po eksporcie
Autor Wiadomość

ProAdmin vZTM
Użytkownicy
Liczba postów: 24
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 2
Post: #1
"błyszczący" obiekt po eksporcie
Witam i jest taki problem. Na obrazku widać dwa te same obiekty mojego autorstwa. Ten na górze eksportowałem kiedyś na starym kompie, a ten na dole teraz na nowym. Obiekty eksportowane na nowym kompie bardzo brzydko i nienaturalnie odbijają światło i nie wiem gdzie i co zmienić aby wyglądały jak te ze starego kompa. Chodzi o ustawienia w 3ds max czy w Blenderze (bo z tych programów korzystam)? Jeśli ktoś ma wiedzę jak zrobić żeby obiekt był matowy to proszę o pomoc.


Załączone pliki Miniatury
   

27.10.2019 17:38
Szukaj postów Cytat

Dziadek w OMSI
Użytkownicy
Liczba postów: 77
Dołączył: 07-2018
Podziękowań: 38
Post: #2
RE: "błyszczący" obiekt po eksporcie
Może spróbuj ustawić parametr Specular w materiałach na całkiem czarny i wtedy eksportuj. Ten efekt masz w 3ds max i blender?

27.10.2019 23:28
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Krashan Bhamaradżanga

ProAdmin vZTM
Użytkownicy
Liczba postów: 24
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 2
Post: #3
RE: "błyszczący" obiekt po eksporcie
(27.10.2019 23:28)Barcik napisał(a):  Może spróbuj ustawić parametr Specular w materiałach na całkiem czarny i wtedy eksportuj. Ten efekt masz w 3ds max i blender?

Podziałało, dzięki

09.11.2019 17:05
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: