[usunięto] Kurs Blendera - artykuły z PC Format. |
Witajcie.
Przeglądając stare gazetki leżące gdzieś na dnie szafki, znalazłem artykuł o Blenderze. Ponieważ robienie skanów mogłoby być niezgodne z prawem, wrzuciłem "wytyczne" do wyszukiwarki Google i o to znalazłem w wersji elektronicznej artykuł o "projektowaniu grafiki 3D w Blenderze", podzielony na dwie części. Dotyczy on wersji 2.41, jest z 2006r., ale podstawy są zapewne niezmienne. Nie posiadam zbyt dużego doświadczenia w modelowaniu (a w Blenderze to już w ogóle), ale może przydadzą się te artykuły komuś, kto chciałby trochę zaznajomić się z tematem. Nauka opiera się na przykładzie wymodelowania kranu. Część pierwsza zawiera wymodelowanie "obiektu podstawowego", przekształcanie bryły i tworzenie szczegółów. Część druga zawiera dopracowywanie detali, tworzenie nowych elementów, które po połączeniu tworzą jedną całość, "odtwarzanie faktury materiałów" (czyli zapewne w skrócie - teksturowanie), "ustawianie światła i wirtualnego aparatu fotograficznego", oraz parę słów o renderingu. Link do części pierwszej: http://www.pcformat.pl/Trzeci-wymiar,a,2756,strona,1 Link do części drugiej: http://www.pcformat.pl/Jak-prawdziwy,a,54,strona,1
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |