Strefa OMSI

Pełna wersja: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Firma Oriolus Software (link ze strony o LOTUSie) pracująca przy tym projekcie ujawnia trochę szczegółów technicznych
(tłumaczenie z Googla)

Specyfikacja

Początkowo LOTUS zostanie wydany dla Windows.
Publikacje Mac OS X i Linux są zaplanowane.
Silnik graficzny oparty jest na OpenGL i może być zastąpiony np. Przez Vulkan.
LOTUS zostanie wydany dla systemów 32- i 64-bitowych.
Pojazdy i obiekty krajobrazu mogą być tworzone bezpośrednio z Blendera i 3ds Max - eksport do X3D ??
Tekstury mogą być używane, gdy są w formacie * .bmp lub * .dds (DXT1 lub DXT3).
Językiem skryptowym, zwłaszcza dla pojazdów, jest Pascal.

Źródło: http://www.oriolussoftware.de/en/products.html
Czyli Marcel wchodzi w XXI wiek. Miejmy nadzieję, że jakoś to będzie działać.
Z tego samego linku:

Jakie wymagania sprzętowe zalecacie do LOTUS-a?

Najstarszy PC w naszym zespole jest z 2009 roku: OpenGL 3.3, 4 GB DDR2 RAM, 4-rdzeniowy procesor 2,7 GHz, 512 MB pamięci karty graficznej. Na tym systemie LOTUS działa płynnie, ale te dane mogą służyć jedynie jako tymczasowe odniesienie.
Minimalne wymagania dla takiej gry jak Lotus czy Omsi to pojęcie względne. Oczywiste jest, że Omsi się uruchomi zarówno na starym dwurdzeniowcu 2,8 GHz z 4GB RAM i grafiką 512MB, jak i na nowych i7 z 16GB RAM i grafiką 4GB, ale w pierwszym przypadku można zapomnieć o cięższych mapach i pojazdach. Z Lotusem zapewne będzie podobnie, sama podstawka (mała mapa typu Grundorf i piętrus) uruchomi się na starym sprzęcie, ale jak pojawią się pierwsze modyfikacje (chociażby większe mapy) to jakiekolwiek minimalne wymagania od twórców będzie można włożyć między bajki.
Düwag B80 jest niemal skończony. W najbliższym czasie Oriolus Software ma podzielić się czymś etwas großes, wichtiges und schönes, zatem czymś wielkim, ważnym i pięknym.

[Obrazek: jaZOxfv.png]
https://www.facebook.com/LOTUSSimulator/...06/?type=3

W wielkim skrócie, do LOTUSa został zaimplementowany Steam Workshop. Dzięki temu wszystkie dodatki będą sciągane i zarządzane przez Steam'a.
Kolejny krok do udoskonalenia i łatwości instalacji i zarządzania contentem stworzonym przez siebie i innych
https://www.facebook.com/LOTUSSimulator/...=3&theater
W ciągu ostatnich 24h pojawiły się dwie takie nazwijmy to "tabliczki peronowe" z dziwnymi ciągami znaków (może wskazówki odnośnie projektu (?) ).
Czyżby twórcy zaczęli już pracę na koleją? Z informacji na stronie twórców najpierw miały być autobusy i tramwaje, a potem w dlc/aktualizacji kolej i reszta pojazdów szynowych.Tymczasem o autobusach "ani widu, ani słuchu", a na lotus-simulator.de w stanach prac to nawet zaznaczone mają że jeszcze nic nie jest zrobione w tej kwestii.
[Obrazek: Muenchen_coming_soon.jpg]

ViewApp, studio odpowiedzialne za popełnienie obu wersji Wiednia, zapowiedź "tajemniczego" nowego tramwajowego DLC do LOTUS'a ilustruje zdjęciem z monachijskiej linii 27.

Za: [Link]
Powiem tak - jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego.
Akurat symulator dalej operuje w dość ograniczonej grupie transportowej (i częściowo ze sobą powiązanej), a budując fizykę pod transport szynowy, załatwia się 3 gałęzie naraz (tramwaj, kolej metro). Co innego gdyby budowano symulator autobusu, niani, samolotu i hutnika w jednym, wtedy bym się z Tobą zgodził.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie