Strefa OMSI

Pełna wersja: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
MAN NL 202 czyli taki niemiecki gniot jeszcze gorszy niż M121M. A tak wracając do tematu cały ten projekt jest rozpoczęty od złej strony. Nie wiem czym kierują się ci twórcy. I nie rozumiem programowania w języku którego nikt już nie używa do niczego.
Znając twórców, wypuszczą oni knota, który jako LOTUS 2 i po setkach patchy będzie w miarę grywalny:X.
Czyli to jednak prawda że powstaje "OMSI 3". Myślałem że to tylko plotka, a tutaj proszę.

Jedynie na co liczę to że silnik gry będzie jakiś normalny. Nie mam ultra hiper mega kosmicznego kompa, OMSI 2 działa jako tako, ale jeżeli oni oprą LOTUSa na silniku OMSI. Klapa. Nie kupię tego gawna, nawet jakby zachęcali mnie kawałkiem autobusu czy czymś innym. Nie rozumiem też jak można zakładać stronę, skoro na chwilę obecną mają tylko brudnopis, burdel myślowy w głowie i kilka nędznych (wręcz żałosnych dla mnie) obrazków, które mają nas podniecić, a potem dusza. Erekcji nie będzie, bo silnik albo cała reszta będzie kompletnie do ypud (;) ). Będę obserwował, FB już polajkowałem.

Ogólnie jestem pesymistą w życiu i patrząc na to... Widzę to słabo. Ale jak nigdy w życiu, myślę optymistycznie i liczę na to że faktycznie urwie mi ępud (;) )
Ja bym to porównał do mapera X. Robi stronę ma fb i obiecuję np całą Warszawę+metro+Solarisa Urbino 12/18+Konstala. Pokazuje tylko rozkład jazdy jednej linii. Do tego używa jakiegoś starego edytora po którym wiadomo że mapa będzie słabo zoptymalizowana a wiadomo że będzie oczekiwał Bóg wie ile pieniędzy za to. Jak dla mnie to ten projekt nawet nie ma prawa bytu. Po pierwsze podejmują się czegoś na naprawdę duża skalę. Będą musieli zrobić mapę pojazdy ludzi wszystko. Pamiętajmy że jest ich dwoje. Wiemy dobrze jak zazwyczaj kończyły sir takie obietnice na fb i slomiany zapał.;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Mnie natomiast ciekawi, jak będzie wyglądał proces tworzenia dodatków, patrząc na to, iż planują tak obszerny symulator może jakoś to upraszczą..
(13.10.2015 22:49)Sebek821 napisał(a): [ -> ]Czyli to jednak prawda że powstaje "OMSI 3". Myślałem że to tylko plotka, a tutaj proszę.

Jedynie na co liczę to że silnik gry będzie jakiś normalny. Nie mam ultra hiper mega kosmicznego kompa, OMSI 2 działa jako tako, ale jeżeli oni oprą LOTUSa na silniku OMSI. Klapa. Nie kupię tego gawna, nawet jakby zachęcali mnie kawałkiem autobusu czy czymś innym.
W komentarzach na fanpage'u można przeczytać zupełnie co innego. Według twórców LOTUS nie ma NIC wspólnego z OMSI - to nie jest kontynuacja tylko całkowicie osobny projekt. Silnik graficzny też ma być odmienny, choć również napisany przez Marcela, zapewne wspomożonego przez Janine. Na pytanie, czy gra spełnia obecne standardy, padła odpowiedź: "Dajcie się zaskoczyć.". Mam nadzieję, że to będzie pozytywne zaskoczenie.

grubyw111 napisał(a):Jak dla mnie to ten projekt nawet nie ma prawa bytu. Po pierwsze podejmują się czegoś na naprawdę duża skalę. Będą musieli zrobić mapę pojazdy ludzi wszystko. Pamiętajmy że jest ich dwoje.
O ile dobrze zrozumiałem, Marcel i Janine sami będą zajmowali się tylko stroną kodową. Co do reszty, planują współpracę z innymi osobami, na przykład z forum.
Szofeero napisał(a):Mnie natomiast ciekawi, jak będzie wyglądał proces tworzenia dodatków, patrząc na to, iż planują tak obszerny symulator może jakoś to upraszczą..
Na razie wiadomo tylko tyle, że będzie wspierany format .x3d, co będzie oznaczało, że nie będzie trzeba konwertować brył z Blendera dwa razy.
Ja osobiście jestem dobrej myśli i zobaczymy co z tego będzie powstawało. Oby tylko optymalizacja od samego początku była dobra.
Ciężko mówić o optymalizacji i byciem dobrej myśli skoro autorzy od początku zapowiadają użycie przestarzałych metod.
(14.10.2015 09:53)landart napisał(a): [ -> ]Na razie wiadomo tylko tyle, że będzie wspierany format .x3d, co będzie oznaczało, że nie będzie trzeba konwertować brył z Blendera dwa razy.

Szkoda że nie będzie to coś w stylu 3DS, który jest ciągle otwarty, łatwy w obróbce itp. Ale to raczej zapomniany format - epoka VBusa mi się przypomniała. Tam było dość fajnie. Każdy wóz można było otworzyć, edytować, zapisać i to co się chciało po prostu miało. W OMSI 2 (przykład najlepszy), ponowne otwarcie nie jest możliwe, a jak już się komuś uda to wszystko trzeba "podpisać/przypisać/ustawić" od nowa. Lipa trochę.
(14.10.2015 22:11)Sebek821 napisał(a): [ -> ]
(14.10.2015 09:53)landart napisał(a): [ -> ]Na razie wiadomo tylko tyle, że będzie wspierany format .x3d, co będzie oznaczało, że nie będzie trzeba konwertować brył z Blendera dwa razy.

Tam było dość fajnie. Każdy wóz można było otworzyć, edytować, zapisać i to co się chciało po prostu miało. W OMSI 2 (przykład najlepszy), ponowne otwarcie nie jest możliwe, a jak już się komuś uda to wszystko trzeba "podpisać/przypisać/ustawić" od nowa. Lipa trochę.

Racja, w Vbusie to każdy laik mógł sobie zrobić autobus, bo całe "skryptowanie" odbywało się z poziomu programu 3D np. anim8ora :E

A co do tego formatu, to mam rozumieć, że wraz z nowością otrzymamy brak kompatybilności ze standardem OMSi... no to już widzę, te rzesze ludzi chcących przystosować enty raz model do innej gry.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie