Strefa OMSI

Pełna wersja: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
[cool]
[Obrazek: E7L70g5.jpg]
Cytat:Czy Lotus będzie napisany tym samym językiem co Omsi?
Cytat:Właściwie, język jest ten sam co w Omsi, jest nim Object Pascal
No to 32bity, max 3gb ramu używane i dxmoze10. Ogólnie OMSI 2.5...
Myślę, że ważna informacja.

Autorzy informują, że językiem skryptowym w grze LOTUS będzie Pascal.

Oto powody takiej decyzji:
- zgodność z wymaganiami (dostęp do zmiennych, jawne typy danych)
- czytelna i zrozumiała struktura kodu
- łatwy do nauki, także dla osób, które nie zajmują się programowaniem
- większa elastyczność w porównaniu z językiem skryptowym OMSI
- brak konieczności używania odwrotnej notacji polskiej (RPN)
- zawiera wszystko to, co potrzebne jest do wszechstronnego skryptowania pojazdów
- powszechność i wiele materiałów dotyczących tego języka w sieci

Wydaje mi się, że powyższe właściwie wyklucza automatyczną kompatybilność Lotusa z OMSI, ale czekamy na oficjalne informacje w tej sprawie.
A czymże się różni Pascal od Object Pascal w takim razie?
(05.08.2016 20:01)Skiv napisał(a): [ -> ]A czymże się różni Pascal od Object Pascal w takim razie?
Object Pascal jest obiektowym rozszerzeniem samego Pascala, stosowany w środowiskach programistycznych Borland Delphi, CodeGear Delphi, Kylix oraz Lazarus.
Witam, natrafilem na ciekawy filmik od twórców LOTUS'a.


Wiadomo jakie w tym LOTUS-ie będą autobusy ?
Była mowa o piętrowym Lion's City A39.
Dla tych, którzy nie znają angielskiego, albo nie chce im się oglądać filmu:

Twórcy podkreślają, że LOTUS to kompletnie nowy symulator, w którym nie zobaczymy niczego z OMSI. Nowy silnik oznacza lepszą optymalizację, lepszą grafikę i więcej funkcjonalności.
Autorzy wspominają o możliwości interakcji pomiędzy graczem i otoczeniem, nasza postać będzie mogła wyjść z autobusu i poruszać się w widoku 1. lub 3. osoby, będzie można też wejść do pojazdu AI. Prawdopodobnie coś jak w grach z serii CBS.

Tworzenie dodatków ma być łatwiejsze niż w OMSI.
Oficjalne wsparcie dla programu 3ds Max, oraz formatu tekstur *.dds

Od 5:32 pokazany jest nowy edytor map, mowa jest też o narzędziu zwanym Content Tool, w którym będziemy mogli skonfigurować nasze obiekty, tj. śnieg na dachu, tekstury nocne, definicje okien i drzwi (o tym więcej się dowiemy w przyszłości)

Twórcy chcą też stworzyć bazę poradników jeszcze przed premierą LOTUSa, żeby już od samego początku wszystkie nowe funkcje były wyjaśnione.
Jak zwykle zasypują obietnicami, zobaczymy ile z tych rzeczy będzie w faktycznym produkcie. Ostatnio trafiłem na listę rzeczy które miały być dodane w omsi 2 fajnie się czytało tamte bajki.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie