Strefa OMSI

Pełna wersja: Autobusy elektryczne w Warszawie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
To na dachu za klimatyzacją to też baterie, ale one sa umiejscowione w różnych miejscach (między innymi nad osiami).
Tak hejtujecie BYD-a a czy ktoś stąd miał z nimi styczność? No właśnie.. To że jest chiński to nic nie znaczy. Jeździłem BYD-em na linii 108 w Gdańsku i jakość wykonania jest lepsza (wg mnie) niż w Solarisie który tłucze się jak potrząśnięte pudełko zapałek...
A jak można bronić byda? O tak antypolskim zachowaniu to dawno nie słyszałem! Pomyślcie sobie co musi czuć mieszkaniec Polski pracujący w fabryce (np. w Solarisie) gdy się dowiaduje że zamiast jego pracy wybierają tandetę z chin?
W Gdańsku najnowsze Solarisy mają po 5 lat, a byd przyjechał niemal prosto z fabryki na testy, więc jakie to porównanie- ciągle eksploatowany autobus i kierowca który prawdopodobnie nie omija dziur VS autobus testowy którego każdy kierowca bardziej szanuje?
Bo akurat Solaris nie ma co do roboty... Oni mają zamówień od cholery i jeszcze trochę. Teraz składają Trollino 18 dla Lublina więc przez te 10 wozów nie zbiednieje... Co do kierowania to masz racje. Poza tym to ja się wstydzę być polakiem bo na prawdę nie ma się czym chwalić.
A gdy np. MAN czy Mercedes-Benz wygrywają przetargi to jest spokój, ale gdy BYD wygrywa przetarg na 10 autobusów to jest wrzawa tak jak nigdy. Dajcie szansę BYDowi.
@gryf114 Oni to teraz to 85 autobusów do Medilanu zaczynają składać.
Wogóle niektórzy to myślą, że Solaris=100% Polski. Prawda jest inna. Solaris ma 250 podwykonawców, z różnych części Europy i świata. Więc to nie prawda, że Solaris wygrywa przetarg to kasa zostaje w polsce.|(
Tylko, że akurat BYD jako firma chińska ma dostatecznie duży swój rynek zbytu, więc nie wydaje mi się aby było nam potrzeba czegoś co pochodzi z tego kraju. A poza tym wydaję mi się, że fundusze Unijne powinny wspierać rynek członków niż komunistyczne państwo.
Uzupełnienie
Jak wynika z planów zakupu w/w autobusów jest przeznaczenie ich obsługi linii 222 w Warszawie i zmniejszenie ilości spalin na Starym Mieście w linii- Trakt Królewski. Jak się ukazuje niestety linia ta kursuje zupełnie gdzie indziej, i wprowadzenie na Trakt Królewski tych autobusów w niczym praktycznie nie wpłynie na stopień zanieczyszczenie tej części Stolicy, Autobus w tym rejonie pokonuje jedynie ok. 10% trasy , potem udaje się na Mokotów. Dodatkowo minusem samego pomysłu jest fakt zamykania traktu Królewskiego w weekendy , i uruchomienie objazdu .

Po co więc tak naprawdę miasto wydaje tyle pieniędzy , zamiast po prostu pieniądze przeznaczyć na wzmocnienie linii już istniejących, ale najbardziej obciążonych?
@DrakePisałem, że autobusy dla Warszawy zostaną wyprodukowane w Holandii.;)
@Solaris-transport Założę się, że przez 1-2 miesiące te BYDy będzie można spotkać na 222, a potem na różnych liniach obsługiwanych 12-metrowcami (ewentualnie 10-metrowcami) z Woronicza.
@Alek217- Masz rację, wcale bym się nie zdziwił jakby kursowały z Wilanowskiej i potem krążyły po Miasteczku , swoją drogą takie ciche i „zdrowe” wozy przydałaby się na „700” do Konstancina. Ciekawe ile wytrzymają…
(02.05.2014 17:07)Alek217 napisał(a): [ -> ]... Oni to teraz to 85 autobusów do Medilanu zaczynają składać. ...

I jeszcze dodam, iż niedawno Solaris wygrał przetarg na dostawę 57 Solarisów dla miasta Wrocławia.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie