Jestem sceptycznie nastawiony do obu producentów choć dziwi mnie wgl wybór autobusów elektrycznych w dobie silników choćby EURO 6 Mercedesa lub samego Solarisa i innych producentów
Zarówno nasze hybrydy jak i te elektryczne wozy są kupione dla picu. Żeby komunikacja miejska w Warszawie była na jeszcze bardziej zajebiaszczym poziomie niż w Niemczech czy Francji.
Ja bym wziął Solarisa, bo to polska zaufana marka
A w Białymstoku nie zjarała się ani jedna Solarka, tylko MAN NG312...
@up
Jedna sztuka NG 272 też się spaliła
EDIT: Sorki za OT.
Wracając do tematu: osobiście postawiłbym na Solarisa, ale skoro początkowo wygrał BYD, to on powinien wyprodukować te modele, a Solaris - pogodzić się z tym
Poprawię post autobusu
Pewnie to było pisane, ale...
Czerwiec 2013 - BYD K-9 Ebus
Październik 2013 - Urbino 8,
9 LE electric
Listopad 2013 - AMZ City Smile CS10e
i pewnie reszta innych elektryków w poprzednich latach...
W maju 2015 roku spotkałem Urbino 12 electric
P0 919 B w centrum Warszawy, a prawie miesiąc później jechałem pierwszym warszawskim Urbino 12 electric #1904 na popołudniowym szczycie linii 168.
To tyle i proszę nie wprowadzać innych w błąd