Strefa OMSI

Pełna wersja: Płatne dodatki w przygotowaniu - prezentacja i komentarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No zapowiada się nawet całkiem, całkiem, lecz ten pulpit MOKI tak średnio, według mnie, przypomina realne MOKI.
Bardzo przypomina realne MOKI, problem polega raczej na jego umiejscowieniu, tj. za bardzo leży i jest chyba ciut za nisko.
Kwestia ustawienia (choć zapewne w OMSI pulpit nie będzie regulowany).

Mnie boli bardziej silnik MANa, ale to kwestia osłuchania ze starszymi modelami no i kierunkowskazy tylko cykają (ale dźwięk można podmienić)
Citybus I260 - za niedługo podadzą datę wydania.


Kolejny film z rodziny Solarisów II Generacji:

No całkiem, całkiem. Dobrze, że tak jak w dodatku MAN Stadtbusfamilie występuje menu konfiguracji pojazdu. Cieszę się, że ktoś zabrał się wreszcie za II generację, taką porządną. Silnik MANa boli, ale wiem, że MOD na silnik już się szykuje. Jak chodzi o cenę. Jeśli to będzie w cenie mniej więcej MAN Stadtbusfamilie (ok. 60zł) to moim zdaniem ta cena będzie warta tych pojazdów. Nie każde DLC jest tak dobrze wykonane. Brawo dla autora. Cieszę się, że zdecydował się jednak zrobić pulpit MOKI, bo na pewno wielu graczom umili to jazdę tymi autobusami. Skwaszoną minę pozostawiają jednak tekstury pulpitu MOKI. Są one brzydkie prawie jak w Solarisach IV gen. z Metropole RUHR. To jednak wiele zmienia, bo przecież kabina kierowcy, a dokładniej deska rozdzielcza to miejsce gdzie kierowca spędza najwięcej czasu. To tyle ode mnie. Gdybym miał wystawić ocenę w skali 1 do 10 to chyba 8/10 to słuszna ocena ;)
Ależ silniki są poprawne... w tej generacji były silniki MANa, a przegubowce z Berlina - o dziwo - brzmią właśnie tak, jak to Chrizzly odwzorował.
(23.01.2019 22:52)kch2979 napisał(a): [ -> ]Ależ silniki są poprawne... w tej generacji były silniki MANa, a przegubowce z Berlina - o dziwo - brzmią właśnie tak, jak to Chrizzly odwzorował.

No właśnie nie koniecznie bo np Kraków i chyba nie tylko miał DAFa.
W II generacji były stosowane silniki MANa oraz DAFa, Cummins też się raczej zaplątał.
Cumminsy pojawiły się dopiero w Urbino 10 III generacji, i to też nie od razu, początkowo proponowano wyłącznie silnik MAN D0836 Euro 3.
Przekierowanie