`
Liczba postów: 594
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 89
|
RE: Kamery wewnętrzne.
Chcesz zmienić "lokalizację" lusterka czy zmienić tylko kąt widzenia zmieniając to co widzisz w tym lusterku? Przesunąć go raczej nie przesuniesz, jeśli chodzi Ci o lokalizację, bo ją określa obiekt, który jest oteksturowany odpowiednią teksturą i tylko na nim będzie odbicie.
Nie wiem tylko czy dokładnie o to Ci chodzi...
|
|
02.06.2013 19:26 |
|
Kierowca zawodowy :)
Liczba postów: 133
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 11
|
RE: Kamery wewnętrzne.
No ok. Dodałem te monitorki. O teksturowałem teksturami dla przykładu. Jeden monitor niby działa. Widać w nim odbicie wewnątrz pojazdy (lustro wewnętrzne w kabinie), natomiast na drugim nie ma lustra wcale tylko świeci się tekstura. Jak to uruchomić? Jak dodać nowe lusterka i tekstury? W modelu są od reflexions1 do 3. Jak dodać 4, 5 i 6 aby w grze działało to jako lustro?
|
|
21.08.2013 10:52 |
|