Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 13 Głosów - 4.08 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Fikcyjne Pomorze 3.0.0
Autor Wiadomość

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #1
Fikcyjne Pomorze 3.0.0
Lista zmian w porównaniu do wersji drugiej:

- poprawione otoczenie w miejscach zabudowanych. Największa zmiana obejmie Janowo i Ostaszewo,
- wyeliminowane zostaną wszelkie błędy i niedoróbki, również jeśli chodzi o drogi,
- optymalizacja najbardziej FPSożernych miejsc na mapie,
- dedykowane malowania,
- nowe bilety,
- zmienione polskie głosy. Przy okazji pasażerowie będą wydawać głos TYLKO w przypadku kupna biletu u kierowcy. Inne dźwięki, wszelkiego rodzaju narzekania, zostaną usunięte
- nowy rozkład jazdy
- jeśli chodzi o sposób pobierania mapy, będzie wyłącznie jeden plik do pobrania bez żadnych poprawek, dołączony zostanie także PDF w języku polskim i angielskim,
- NOWA LINIA. Będzie to linia miejska w Ostaszewie, łącząca ze sobą dwa osiedla, przebiegającą przez główną arterie miasta, drogę trzypasmową. Kurs w jedną stronę będzie trwać około 10-15 minut. Zostaną zastosowane również zapowiedzi przystanków. Mapa zmieni swój charakter na PKS'owo-miejską.

Screeny z dotychczas wykonanych rejonów:

Janowo:
İmage İmage İmage İmage İmage İmage
İmage İmage İmage
İmage İmage İmage
İmage İmage İmage İmage İmage İmage
İmage İmage

Ostaszewo:
İmage İmage İmage

Screeny z nowo budowanej linii w Ostaszewie:
İmage İmage İmage
İmage İmage İmage İmage İmage


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.04.2014 01:16 przez eSeL.)
13.11.2013 14:02
Szukaj postów

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 376
Post: #2
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Wygląda obiecująco, a najbardziej chyba wszyscy czekają na poprawę optymalizacji tej mapki, bo z nią było najgorzej.


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
13.11.2013 14:06
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #3
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Wiesz co. Nie wiem jak to wyglądało na Twoim kompie. U mnie, jeśli chodzi o całokształt wydajnościowy było całkiem nieźle (a sprzęt mam dość słaby), chociaż faktycznie było kilka miejsc, które nadawały się do odchudzenia i nad nimi już w zasadzie skończyłem pracować.


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
13.11.2013 14:30
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #4
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Zakończyłem pierwszą część nowej linii do pętli na osiedlu Leszczynki. Od poniedziałku zaczynam pracę nad drugą częścią, prowadzącą do drugiej pętli. Wiaty przystankowe zostaną zmienione, na chwilę obecną czekam na obiekt, który dostarczy mi pewien użytkownik. Układ pętli wykonał "Przemek!" za co mu serdecznie dziękuję (jest dość ciasno;) ) Mam nadzieję, że wam się spodoba.

İmage İmage İmage İmage
İmage İmage İmage İmage
İmage İmage İmage


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
14.11.2013 20:53
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 290
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 29
Post: #5
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
http://hostmat.eu/images/75355868650921362983.jpg tutaj obróć ten ''pas'' o 180 stopni;) ponieważ dziwnie to wygląda:P


[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
14.11.2013 21:03
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #6
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Masz rację. Być może zrobiłem to omyłkowo. Obowiązkowo zmienię kąt:P Czekam również ma komentarze odnoście wykonania (mogą być również oczywiście negatywne;) )


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2013 22:53 przez eSeL.)
14.11.2013 22:52
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 290
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 29
Post: #7
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Jak dla mnie to to jest suuper:) Podoba mi się ta pętla na 3 ostatnich screenach;) Zobaczymy jak Ci wyjdzie druga pętla i część miasto bo dotychczasowo ładnie się prezentuje a nawet suuuper:P


[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
14.11.2013 23:05
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 754
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 137
Post: #8
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Ja nie komentuje bo nie mam do czego się przyczepić, reszte powiedzieli przedmówcy. Ogólnie też czekam na nową wersję bo jak pisałeś w niektórych miejscach optymalizacja spada w 2.0.


[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
15.11.2013 12:05
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #9
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Nie jest to może żadna konkretna informacja, ale dostawałem też wiadomości, które sugerowały, że mógłbym zmienić wiatę przystankową na nowej linii miejskiej w Ostaszewie na inną. W takim razie zmieniłem i prezentuje ona się tak:

İmage


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
15.11.2013 19:55
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 354
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 34
Post: #10
RE: Fikcyjne Pomorze v. 3.00
Bardzo wąska ta ściana boczna:P Ten śmietnik przy tej ławce nie pasuje zbytnio. Jak już to obok wiaty bardziej by pasował. A co do poprzednich screenów to ciekawie sie zapowiada.

15.11.2013 20:02
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: