(04.02.2013 18:13)gryf114 napisał(a): Można dodać na inny serwer?
Z czasem zobaczymy.
(04.02.2013 19:27)siwy_Snk napisał(a): Nie rozumiem jednego, przy wgrywaniu plików z pkt. 3 zastępują one identyczne, które zostały wgrane wraz z plikami z pkt.2, gdzie tu sens i o co tu chodzi? Nie wystarczy od razu wgrać z pkt.3?
Tutaj przede wszystkim chodzi o skompletowanie tak, aby nie brakowalo obiektow. Tworca Krainy zaczal, a ja udoskonalilem. Juz nie jeden raz powtarzam sposob wgrywania. Natomiast gdy bedziemy miec to juz w komplecie, to bedziemy grac z Krainy_2, gdyz to ona posiada 4 linie autobusowe /wkrotce bedzie 6/.
(04.02.2013 20:39)Mattez napisał(a): Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze
Wszystko w swoim czasie. Bedzie czas, dopracujemy. Adres do obecnej aktualizacji:
http://hostuje.net/file.php?id=5de48294e...1ebfc18be6
(04.02.2013 21:41)siwy_Snk napisał(a): Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD
A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć
Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie
Ale ogólnie rozbudowa na +
Jesli chodzi o skrzyzowanie, to taki plik jak
RQ_15,5_3spur_11,5m_Sidewalk_junct.sco, ma zle dopracowane czasy zielonych czerwonych i zoltych swiatel. Probuje to jakos zmienic, ale jak narazie mi to nie wychodzi /szukam pomocy/.
Podjazd na pewno zostanie zmieniony, opieramy sie narazie na rozwoju mapki.
Petla, pewnie ta w Witkowie, tez bedzie uatrakcyjniona. Powstala niedawno, potrzebuje czasu wolnego, bo w pracy nic nie zrobie.
Archiwalna Kraina miala 1 linie i sie bardzo podobala. Czulem, ze to bedzie krytykowane, ale pomalu. wszystko sie zrobi, tymbardziej ze mam prawie 50 na karku i czasu niezbyt wiele.
Ale rekompensata gwarantowana
(04.02.2013 22:11)klocrafi napisał(a): To podsumowując bo opinie są różne warto pobierać?
Mozna!
Podmienisz np za Jelcza, bedzie jezdzil jako AI.
(04.02.2013 20:39)Mattez napisał(a): Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze
Wracajac jeszcze do podjazdu, bycmoze nie jest on taki jaki bysmy chcieli, tylko zestopniowany. Powiem Wam ze jadac z Bielska Bialej przez Straconke, dawno temu, podjazd tez tak dziwnie wygladal. Ale Jelcz 043 i z nim sobie dal rade.
To tylko taka informacja.
_____________________________
Jeszcze jedno, mowisz o niedopracowaniu kolo gorki i petli. A czy wgrales wszystkie obiekty?
Kolo gorki jest wiele drzew a nawet las. Przy petli tez sa. Pozniej dojda krowy na pastwiska i jeszcze co tylko sie da. Tak wiec sprawdz obiekty.
(04.02.2013 21:41)siwy_Snk napisał(a): Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD
A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć
Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie
Ale ogólnie rozbudowa na +
Jeszcze raz jesli chodzi o spliny. Tu nie chodzi o zle polaczenia, tylko o wlasne polaczenia, poniewaz, niektore spliny, zle schodzily sie ze skrzyzowaniami itp. Dlatego musialem zastosowac wlasne traki, by mozna bylo urzadzic jazde dla Jelczy i Solarisow AI. Bez tego nie chcialy jezdzic.
________________________________________________
Wszelkie rady i podpowiedzi a takze pomoc piszcie na PW
Jesli cokolwiek okaze sie pomocne, zastosuje to w dalszym rozwoju mapki.
(04.02.2013 18:13)gryf114 napisał(a): Można dodać na inny serwer?
Niestety, nie da sie dodac po Twojej mysli, poniewaz nie mam dostepu do pliku oryginalnego. On jest bardzo wazny w calym ukladzie, gdyz stanowi zalążek mapy.