Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 11 Głosów - 3.82 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Rozszerzona Kraina (v4.56 - OMSI 1, v4.7 - OMSI 2)
Autor Wiadomość

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #1
Rozszerzona Kraina (v4.56 - OMSI 1, v4.7 - OMSI 2)
[Obrazek: g2mYJ0i.jpg]

Projekt: Rozszerzona Kraina
Wersja: 4.56 (OMSI 1), 4.7 (OMSI 2)


Opis:
Witam serdecznie

Chcę Wam przedstawić dalszy rozwój mojej mapy, która się nazywa Rozszerzona Kraina do OMSI 1 i 2 . Jest to ciekawa kontynuacja poprzedniej mapy, poniewaz sytuacja na mapie zaczyna sie stabilizowac i nabierac rytmu komunikacyjnego.

Mapa przedstawia zachodnią część Tajemniczej Krainy, do której wjeżdża coraz więcej autobusów. Prócz podstawowych miejscowości takich jak Rudek i Czupidłowo dołączyło jeszcze wiele innych sąsiednich, takich jak np Gąski i Wykno, które na podstawie "negocjacji zawartych w OMSI", domagają się utworzenia kolejnych linii autobusowych łączących te miejscowości z gminnym Rudkiem i nie gorszym Czupidłowem.

Oto linie autobusowe, kursujące obecnie po Tajemniczej Krainie:

Kod:
"80" ->przyspieszona<- RUDEK OS.MAGURY - WITKOWO
"81" - HORDEK - RUDEK OS.MAGURY
"N82" ->nocna<- RYNEK RUDECKI - CZUPIDŁOWO RYNEK  (na LINII/TRASIE wpisujemy 08235)
"83" - CZUPIDŁOWO KOŚCIÓŁ - KALINOWO KOŚCIÓŁ
"84" - CZUPIDŁOWO KOŚCIÓŁ - WITKOWO
"85" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK OS.MAGURY
"86" - GĄSKI PĘTLA - DYLONGI PLAŻA
"87" - okrężna - WYKNO PKP - RUDEK - DYLONGI - CZUPIDŁOWO - GĄSKI - WYKNO PKP
"88" - okrężna - WYKNO PKP - GĄSKI - WYKNO PKP - RUDEK - WYKNO PKP
"89" ->linia wewnetrzna w Czupidłowie<- GMINA - GLINIANKI
"90" ->powrotna<- CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK OS. MAGURY - ZAJEZDNIA - /zawieszona/
"91" - KALINOWO STRAŻ - RUDEK - WYKNO PKP
"92" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK - RUDEK HIPERMARKET - RUDEK OS.MAGURY
"93" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK - HORDEK
"94" - ŻABKI - CZUPIDŁOWO - GĄSKI - KRUKI -> RZEPIEC
"95" - okrężna - KRADKI - CARREFOUR - CZUPIDŁOWO RYNEK - GLINIANKI - LIDL - CARREFOUR - KRADKI
"PKS"
1/ KRADKI PKS - CZUPIDŁOWO - ŻABKI
2/ KRADKI PKS - CZUPIDŁOWO - KALINOWO - SUROWE - RUDEK /RYNEK RUDECKI/

Jak wiadomo te linie wchodzą w skład ogólnokrajowego systemu połączeń autobusowych spółki Komunikacja Krajowa AS i jest obecnie obsługiwana przez zajezdnię w Rudku.

Trasy maja średni przebieg ok 25 do 30 minut. Zrożnicowany teren powoduje, że możemy się trochę pościgać na drogach, jak również z kłopotami pokonywać zakręty.

Mapa ma również tę zaletę, że po jej wgraniu, zobaczymy na niej takie autobusy AI jak Solaris Urbino U15, jak rowniez Jelcz M125M Dana. W przypadku łatwej zmiany konfiguracji pliku AILIST.CFG możemy wprowadzic na trasy swoje modele autobusów.

Kraina 4.56 w wersji BETA do OMSI 1 - najnowsza
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
(Wersja wzbogacona mapy to NewMap-zapas)
Można konwertować do OMSI 2 ale bez linii autobusowych!
====================================================================
Wersja 4,7 do OMSI 2:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

MALOWANIA I AILISTS.CFG BEZ MALOWAŃ:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
====================================================================
NOWOŚCI wersji 4.7:
1/ Przebudowane osiedle Glinianki
2/ Przebudowane niektóre skrzyżowania lub pozamieniane na kostki AI
3/ Złagodzony podjazd na trasie WYKNO - RUDEK
4/ Wprowadzony tunel na trasie WYKNO - RUDEK
====================================================================
PLAN dla wersji 4.8:
1/ Budowa obwodnicy
====================================================================
kompletny folder tekstur: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

UWAGA: do prawidłowego działania potrzebujemy MEGA POLISH MOD - Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. /zaktualizowany/

Do OMSI 2 autobus: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Spons_ w dniu 07.08.2015 o 22:03 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.03.2016 09:19 przez Spons_.)
04.02.2013 11:48
Szukaj postów

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #2
RE: Kraina v 2
Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

04.02.2013 20:39
Szukaj postów

`
Zasłużeni
Liczba postów: 594
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 89
Post: #3
[usunięto] Rozszerzona Kraina v 4.5
Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

04.02.2013 21:41
Szukaj postów

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #4
RE: Kraina v 2
(04.02.2013 18:13)gryf114 napisał(a):  Można dodać na inny serwer?

Z czasem zobaczymy.

(04.02.2013 19:27)siwy_Snk napisał(a):  Nie rozumiem jednego, przy wgrywaniu plików z pkt. 3 zastępują one identyczne, które zostały wgrane wraz z plikami z pkt.2, gdzie tu sens i o co tu chodzi? Nie wystarczy od razu wgrać z pkt.3?

Tutaj przede wszystkim chodzi o skompletowanie tak, aby nie brakowalo obiektow. Tworca Krainy zaczal, a ja udoskonalilem. Juz nie jeden raz powtarzam sposob wgrywania. Natomiast gdy bedziemy miec to juz w komplecie, to bedziemy grac z Krainy_2, gdyz to ona posiada 4 linie autobusowe /wkrotce bedzie 6/.

(04.02.2013 20:39)Mattez napisał(a):  Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

Wszystko w swoim czasie. Bedzie czas, dopracujemy. Adres do obecnej aktualizacji: http://hostuje.net/file.php?id=5de48294e...1ebfc18be6

(04.02.2013 21:41)siwy_Snk napisał(a):  Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

Jesli chodzi o skrzyzowanie, to taki plik jak RQ_15,5_3spur_11,5m_Sidewalk_junct.sco, ma zle dopracowane czasy zielonych czerwonych i zoltych swiatel. Probuje to jakos zmienic, ale jak narazie mi to nie wychodzi /szukam pomocy/.

Podjazd na pewno zostanie zmieniony, opieramy sie narazie na rozwoju mapki.

Petla, pewnie ta w Witkowie, tez bedzie uatrakcyjniona. Powstala niedawno, potrzebuje czasu wolnego, bo w pracy nic nie zrobie.

Archiwalna Kraina miala 1 linie i sie bardzo podobala. Czulem, ze to bedzie krytykowane, ale pomalu. wszystko sie zrobi, tymbardziej ze mam prawie 50 na karku i czasu niezbyt wiele.

Ale rekompensata gwarantowana:)

(04.02.2013 22:11)klocrafi napisał(a):  To podsumowując bo opinie są różne warto pobierać?

Mozna!

Podmienisz np za Jelcza, bedzie jezdzil jako AI.

(04.02.2013 20:39)Mattez napisał(a):  Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

Wracajac jeszcze do podjazdu, bycmoze nie jest on taki jaki bysmy chcieli, tylko zestopniowany. Powiem Wam ze jadac z Bielska Bialej przez Straconke, dawno temu, podjazd tez tak dziwnie wygladal. Ale Jelcz 043 i z nim sobie dal rade.

To tylko taka informacja.

_____________________________

Jeszcze jedno, mowisz o niedopracowaniu kolo gorki i petli. A czy wgrales wszystkie obiekty?
Kolo gorki jest wiele drzew a nawet las. Przy petli tez sa. Pozniej dojda krowy na pastwiska i jeszcze co tylko sie da. Tak wiec sprawdz obiekty.

(04.02.2013 21:41)siwy_Snk napisał(a):  Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

Jeszcze raz jesli chodzi o spliny. Tu nie chodzi o zle polaczenia, tylko o wlasne polaczenia, poniewaz, niektore spliny, zle schodzily sie ze skrzyzowaniami itp. Dlatego musialem zastosowac wlasne traki, by mozna bylo urzadzic jazde dla Jelczy i Solarisow AI. Bez tego nie chcialy jezdzic.

________________________________________________

Wszelkie rady i podpowiedzi a takze pomoc piszcie na PW:)

Jesli cokolwiek okaze sie pomocne, zastosuje to w dalszym rozwoju mapki.
(04.02.2013 18:13)gryf114 napisał(a):  Można dodać na inny serwer?

Niestety, nie da sie dodac po Twojej mysli, poniewaz nie mam dostepu do pliku oryginalnego. On jest bardzo wazny w calym ukladzie, gdyz stanowi zalążek mapy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2013 10:50 przez praiks.)
05.02.2013 09:56
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 35
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 3
Post: #5
RE: Kraina v 2
Bardzo dobra mapka, przyjemnie się jeździ i po takich długich przystankach.

08.02.2013 15:52
Szukaj postów

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #6
RE: Kraina v 2
(11.02.2013 13:15)Dawidek02 napisał(a):  
(11.02.2013 11:11)praiks napisał(a):  Oto link do rozkladow:

http://hostuje.net/file.php?id=ad4b2c144...8d49ef097d

Hof jest razem z aktualizacja w osobnym pliku. Dobrze obejrzyjcie

Można nowy link, bo wygasł

Ja to sprawdze pod wieczor.

Tylko ze cos mi sie nie chce wierzyc ze brak rozkladu w aktualizacji. Sprawdz katalog TTD w Krainie_2, czy sa pliki ttl, ttp i ttr. Jesli sa, to wystarczy tylko hofa podmienic pod dany model autobusu. Bo ja mam to samo, nawet testuje rozne sytuacje i w razie jakiegos bledu, sciagam rowniez te aktualizacje by moc grac dalej na tej mapce.
Jesli cos nie jest w porzadku, usun cala Kraine i wgraj na nowo.


[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
11.02.2013 15:08
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Kraina v 3
Bardzo fajna mapka;) moim zdaniem nie ma dużych wymogów jeśli chodzi o parametry kompa:) czekam na v4:)

22.02.2013 12:51
Szukaj postów

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #8
RE: Kraina v 3
Sa poprawione swiatla na skrzyzowaniu w Witkowie, co bylo dosyc trudne, majac niewiele czasu. Poprawilem jeszcze kilka miejsc, dla plynnosci. Dodalem miejscowosci, przez ktore pojedzie nowa linia. Zapraszam do pobrania aktualizacji.
Moze brakowac paru obiektow z MEGA POLISH MODU. Wowczas trzeba go pobrac.


[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
27.03.2013 12:21
Szukaj postów

MPK Wrocław sp. z.o.o.
Użytkownicy
Liczba postów: 45
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 6
Post: #9
RE: Kraina v 3
Mapka bardzo fajna i nie dużo wymaga od komputera i FPSy są na dobrym poziomie. Dla rozluźnienia zawsze odpalam Krainę:)

09.04.2013 22:35
Szukaj postów

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #10
RE: Kraina v 4
Zapraszam do uaktualnionej wersji mapy Rozszerzona Kraina v4:

Link podstawowy: http://hostuje.net/file.php?id=56a943aab...825740f52c
Link z konieczna aktualizacja: -

Testuj zapowiedzi /beta/: -

Spons_ w dniu 12.05.2015 o 21:32 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Usunięto nie działające linki.



[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
30.06.2013 09:46
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: