Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 8 Głosów - 3.88 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Szczecin (v4.0.0 - Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe)
Autor Wiadomość

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,753
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #11
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Cała paczka poprawnie działająca (naprawdę)
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.03.2014 14:33 przez KMSzczecin.)
23.03.2014 14:31
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,753
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #12
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Znalazłem kilka błędów w HOF-ie, chyba za szybko testowałem xD
Dobrze działający HOF.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


27.03.2014 12:41
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 118
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 12
Post: #13
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
A czy da się tę modyfikację przystosować do automatycznych zapowiedzi tak by zaraz przed przystankiem była wypowiadana?


Procesor: Intel i5-4670 3,4 Ghz
Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 760 2GB
Pamięć: 2 x 4GB
01.05.2014 13:33
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #14
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Nie wiem, czy istnieje taka możliwość - prawdopodobnie istnieje możliwość zrobienia skryptu, który przerzucałby na następny przystanek przy wjeżdżaniu w strefę przystanku, tylko ktoś by musiał się tego podjąć - ja nie potrafię.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

01.05.2014 14:58
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 212
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 75
Post: #15
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Kiedyś na OMSI 1 kombinowałem z "automatycznym przeskakiwaniem" tuż przed przystankiem w trochę innym kontekście (miałem zapowiedzi przystankowe do Omninska typu: pierwsze: "Astanowka ..." i drugie: "Ostarożna dwiery zakriwajutsja. Sljeduszcza astanowka ..." i chciałem, aby przystanki przechodziły w trybie "półautomatycznym", tzn. przyciśnięcie Q odtworzyłoby tylko bieżący przystanek lecz nie przeskoczyło do następnego). Niestety, wygląda na to że obszary przystanków na mapie zmieniają się tylko w jednym miejscu - właśnie w momencie, gdy włączają się automatyczne zapowiedzi.


Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
01.05.2014 15:10
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #16
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
A można wykombinować to na podstawie tego, kiedy element przewozowy "zauważa" autobus przy dojeżdżaniu do przystanku?


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

01.05.2014 15:49
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 212
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 75
Post: #17
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Może tak, lecz nam chodzi o to aby wiedział o tym "autobus", gdyż to jego zmienne i parametry mamy do dyspozycji w skryptach. To o czym "myśli" tzw. "element przewozowy" jest zapisany w zmiennych które posiada każdy potencjalny pasażer i do wartości których dostęp ma program, lecz które są poza zasięgiem skryptów. Każdy pojazd, obiekt na mapie i pasażer dysponują swoimi zmiennymi, a w "naszym" pojeździe istnieje wyłącznie możliwość bezpośredniego odczytu i zmiany zmiennych naszego pojazdu. Dlatego, mimo że na ekranie widzimy podchodzące ludziki, a program nakazuje im tak postąpić ze względu właśnie na zbliżanie się naszego pojazdu, jednak nasz pojazd nie ma o tym najmniejszego pojęcia.


Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
01.05.2014 16:49
Szukaj postów Cytat

No siema :D
Użytkownicy
Liczba postów: 208
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 75
Post: #18
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
@KMSzczecin

Według mnie do poprawy są zapowiedzi przy przystanku Skolwin dla 63, Kołłątaja dla 82 i 57, Krucza dom kombatanta i Thuguta dla 82
To tyle co usłyszałem.:)

08.05.2014 20:47
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,753
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #19
Odp: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Wejdź w temat mojej paczki, tam masz idealne zdublowane zapowiedzi.

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2


08.05.2014 21:34
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #20
RE: Tablice boczne i zdublowane zapowiedzi przystankowe do Projekt Szczecin 4.0.0
Ciekawe, bo w mojej paczce zarówno Skolwin, jak i Kołłątaja działały dobrze, na 82 faktycznie były błędy. Thugutta również było w porządku.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

09.05.2014 15:11
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: