Cytat:Transport Fever is a railroadfocused tycoon game. Players start in 1850 and build up a thriving transport company. As an emerging transport tycoon, the player constructs stations, airports, harbors and makes money by connecting areas requiring transport services.
Construct complex roadrailwaterair networks in the endless game and experience more than 150 year of transportation history. Fulfill the people’s needs and watch cities evolve dynamically. Supply industries with freight, develop complete cargo chains and enable economic growth. Build up a transport empire!
Master challenges and get entertained in the campaign game mode. Two campaigns each consisting of ten missions with increasing difficulty can be tackled. Missions of the American and the European campaign tell the historical context of the 19th and 20th century and offer a wide range of realworld transportation challenges.
Two game modes: Endless game and campaign mode
Over 120 detailed trains, aircrafts, ships, buses, trams and trucks
Intuitive yet powerful railroad and street construction
Upgradable train and bus stations, airports and harbors
European and American campaign with 10 historical missions each
Randomly generated, modifiable terrains with realistic dimensions
Fully realized European and American game environments
Dynamically simulated urban development and passenger movement
Sophisticated economy model and freight simulation
Content from more than 150 years of transportation history
Realistic vehicle simulation, coloring and aging
Physically based graphics, lighting and simulation
More than 25 challenging achievements
Steam Workshop and extensive modding support
Jak by ktoś lepszy mógłby spojrzeć na to tłumaczeniem, z góry dziękuję
Transport Fever to gra skoncentrowana na rozwoju kolei. Gracz zaczyna w 1850 roku i buduje swoją firmę transportową. Tak jak w rozwijającym się "tycoon-ie" gracz konstruuje stacje, lotniska, proty i zarabia pieniądze łącząc tereny potrzebujące transportu
Buduj złożone sieci dróg / kolei / wody / powietrza w niekończonej grze i doświadcz więcej niż 150 lat historii transportu. Spełniaj ludzkie potrzeby i oglądaj dynamiczny rozwój miast. Zaopatruj fabryki w towary, rozwijaj łańcuch towarów i pozwól na wzrost ekonomii. Zbuduj swoje transportowe imperium!
Pokonaj wyzwania i baw się w trybie kampanii. Dwie kampanie składające się z 10 misji ze zwiększającym się poziomem trudności. Misje z amerykańskiej i europejskiej kampanii opowiedzą historię z XIX i XXw. i zaoferują szeroki zakres wyzwań z prawdziwego świata.
Dwa tryby gry: Nieskończona gra i Kampania
Ponad 120 wydetalowanych pociągów, samolotów, statków, autobusów, tramwajów i ciężarówek
Intuicyjne budowanie torów i ulic
Ulepszalne dworce kolejowe i autobusowe, lotniska i porty
Europejska i amerykańska kampania, każda z 10 historycznymi misjami
Losowo generowany, modyfikowalny teren z realistycznymi
Fully realized European and American game environments
Dynamiczna rozwój miast i podróż pasażerów
Wyrafinowany model ekonomii i przewozu towarów
150 lat historii transportu
Realistyczna symulacja pojazdów, malowanie i starzenie się ich
Physically based graphics, lighting and simulation
Gra zapowiada się ciekawie. Silnik według twórców gry jest zupełnie nowy, chociaż wygląda na podobny do znanego już z Train Fever. Gra polega właściwie na tym samym co Train Fever z jedną różnicą, tutaj mapy również samoloty.
Twórcy do gry dodadzą pojazdy i europejskie i amerykańskie, wszystkie wykonane bardzo dokładnie. Będziemy mogli oglądać wnętrze każdego pojazdu jadących w nim pasażerów. Oprócz tego możemy zmieniać kolory, dodawać loga, a same pojazdy z biegiem lat starzeją się; pojawia się na nich brud i rdza.
Na stronie możemy obejrzeć już dodane do gry pojazdy. (http://www.transportfever.com/game-info/vehicles/) Bardzo cieszy mnie fakt, że nareszcie są w miarę realne pojemności pojazdów. Jednak wątpliwie wydaje mi się, że tramwaj 5 członowy zabiera 96 pasażerów lub Gothaer Type T1, który z przyczepką zabiera 48 pasażerów.
Rozważają wprowadzenie ulic jednokierunkowych, rond i sygnalizacji świetlnej.
Cieszy również fakt, że studio słucha graczy, odpowiada na pytania i stara się wprowadzić nowe rzeczy sugerowane przez graczy.
Każdy pojazd ma swoje własne dźwięki, samoloty wydają inne dźwięki podczas kołowania, inne podczas startu. Pociągi na zakrętach charakterystycznie skrzypią.
Ciekawie wyglądają nowe fabryki, które również się zmieniają w miarę interakcji gracza.
Dla graczy z Train Fever przychodzi ratunek z krzyżującymi się torami; nareszcie można krzyżować tory pod każdym kątem, łączyć je, zmieniać i prowadzić równolegle.
Z tego co mi się wydaje będzie dostępny edytor znany z Cities Skylines, gdzie będzie można edytować istniejące już elementy lub dodawać nowe. Można stworzyć stacje na łuku lub na estakadzie. Połączyć stacje towarową z pasażerską lub dodać przystanki autobusowe.
Niestety nadal nie pokazano interfejsu gry.
Osobiście chciałbym zobaczyć budowę tylko jednego toru tramwajowego i animację wsiadania pasażerów. Średnio wyglądają ludzie znikający z przystanku :/
Nie wiem czy wszystko napisałem, ale zapraszam do wspólnej dyskusji na temat gry.
Wydanie planowane na jesień 2016.
200 post!
Idzie nowe
Nie udzielam pomocy na PW!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.08.2016 21:09 przez mati555.)
Nazwa gry i świat podobny do Train Fever. Minusem Train Fever są właśnie pasażerowie, a jak nie ma pasażerów, nie ma kasy i firma bankrutuje. Gra przedstawia się bardzo ładnie. Akurat kiedyś zastanawiałem się jakby wyglądało połączenie Cities in Motion 1/2 z Train Fever, mam chyba odpowiedź.
Jeśli poprawili błędy z Train Fever to uważam, że będzie bardzo dobra (a co najważniejsze grywalna i nie nudząca się po godzinie).
Jakby to powiedzieć Shut Up And Take My Money!
Bardzo fajnie to wygląda, nie wiem czy było to w Train Fever, ale czy było dynamicznie rozchodzace się busy, czy zasieg ludzi którzy chcą wsiąść do ciuchci zależny od dostępności drogi?
Pojazdy, które same utrzymywały odstęp były już w Train Fever. Na dobrą sprawę gra wygląda ciekawie, ale niestety nadal nie ma rond czy dróg jednokierunkowych. Sygnalizacji świetlnej też nie widać. Ludzie nadal znikają z przystanku, nie ma animacji wsiadania i wysiadania.
Ale rzeczywiście super, że wprowadzili zasięg przystanków i stacji, zmieniłbym tylko kolor, bo ten biało-szary średnio się rzuca w oczy.
Łącząc rabaty 10% z posiadania Train Fever oraz 15% z preordera można dostać 25% rabatu na Transport Fever. Kuszące tak samo jak elementy dostępne w grze. Nowe surowce, nowa rozwiązania dla pociągów i według mnie najważsze czyli przecinanie się torów. Z modami gra pewnie będzie lepsza od CiM czy CiM2. Rzeczywiście, minusem jest brak ulic jednokierunkowych, czy też wydzielonego torowiska dla tramwajów (nie zauważyłem tego na filmie, więc proszę o poprawkę jeśli się mylę).
Miejmy nadzieję, że zostaną dodane polskie miasta oraz ulice w Naszej wersji (a jak nie to się zmoduje ).
No to czekamy do 8.-go a nie do 27 jak wcześniej
edit: Preoder już dostępny. Cena 32 euro (w połączeniu z 25% rabatem czyli około 108 złotych jak dla mnie jest trochę za wysoka )