Strefa OMSI

Pełna wersja: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Ja bym pierw chciał aby wireframe pokazał. Bo jak na razie wiemy że silnik się nie zmieni, to przy kilku takich skrzyżowaniach może z 10FPS będzie.
Co jakiś czas edytor przełączał się sam na wireframe. Można było zobaczyć jak to wygląda.
[Obrazek: 83-lotus-20180220-105400-png][Obrazek: 84-22290626-1509337095779518-669131123-o-jpg]
Te domki coś wyglądają znajomo...;)
Jeśli na drugim zdjęciu chwalą się światłem, to gratuluję dzielenia się ze społecznością skopanym elementem tworzenia aplikacji, ewidentnie widać, że światło pada w odpowiednim wymiarze tylko na kostkę (obiekt (?)) na której się znajduje. Coś takiego nie ma prawa bytu przy obecnym rozwoju technologi:(
Tyle że te dwa zdjęcia są już stare...pojawiły się z się chyba z dwa lata temu albo rok tutaj: https://www.lotus-simulator.de/index.php?features-en/
Nowy filmik z edytora, tym razem na warsztat tekstury



  1. Opinia niebędąca konstruktywną krytyką:
    Narzędzie jest wdrożone jak najbardziej sensownie i w klarowny dla użytkownika sposób, jednak przyszłych twórców map proszę o wstrzymanie się od obróbki tekstur main/detail tak jak czyni to na filmie pan Florian. Szczególnie pokazane w przypadku trawy mieszanie koloru z kolorem może wprowadzić ludzi bardziej obeznanych w silnikach graficznych w stan przedzawałowy.
  2. Konstruktywna wątpliwość co do istotnej kwestii ostentacyjnie pominiętej na filmie:
    Regulacja połysku przy pomocy kanału alpha. Przejrzałem wszystkie odcinki, gdzie pojawia się produkcja tekstur - ani razu nie zostało wspomniane, czy alpha reguluje ostrość odbicia - w tym przypadku promień jasnej plamy (w nomenklaturze fachowej roughness, czyli szorstkość materiału), czy natężenie światła odbitego (specular). Pominę już fakt zastosowania shadera spec-gloss w epoce PBR, tym niemniej dobra byłaby chociaż możliwość regulacji obu tych parametrów dla każdego piksela z osobna.
A ta gra będzie na innym silniku czy tym samym co OMSI 2?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie