Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Błąd przy próbie importu bryły pojazdu do Blendera

#1

@Qla123
Mam do Ciebie prośbę, abyś spojrzał na te Screeny i podpowiedział mi co robię źle. Błąd występuje przy próbie importu bryły pojazdu do Blendera z .3ds
İmage tutaj błąd jest w prawym górnym rógu
İmage
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#2

Było mówione wiele razy, niektóre modele tak mają, spróbuj innym programem otworzyć i dopiero wtedy do blendera.
Odrazu poproszę wszystkich o nie zadawanie tutaj pytań, kieruje do działu technicznego
Po za tym proszę o wyczyszczenie tematu
 Podziękowania za post: pause1(+1)
Odpowiedz

#3

Polecam pobranie programu Anim8or, zaimportowanie do niego modelu i w którymś z pasków jest opcja Ungroup, więc należy ją nadusić i ponownie wyeksportować do 3ds.
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz

#4

Niestety, ani użycie Anim8tora ani Google Sketchup tego nie poprawiło:(. W anim8torze importowałem, dałem ungroup, i exportowałem do .3ds i dalej ten sam błąd. Podobnie w Sketchupie po imporcie i exporcie w blenderze nadal błąd:(
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2014, 16:13 przez Nick™.)

Wystarczy, że otworzysz za pomocą Blendera 2.54 i exportujesz to do formatu "Wavefront (.obj)", a następnie importujesz ten sam format w Blenderze tym, w którym model nie chce Ci się załadować. Oczywiście nie zapomnij o wpisaniu właściwej skali pojazdu przy imporcie. Czemu do .obj? Bo jeżeli zapiszesz w .blend to model otworzy Ci się jako sama siatka tak samo jak w .3ds.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
 Podziękowania za post: pause1(+1)
Odpowiedz

#6

Otworzyłem za pomocą Sketchupa 8 i exportowałem do .obj i teraz Blender odpala nawet z .3ds (pod warunkiem, że .3ds i .obj są w tym samym folderze;)). Myślę, że temat można uznać za wyczerpany. Dzięki!
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości