Błąd przy próbie importu bryły pojazdu do Blendera | ||||||
@Qla123
Mam do Ciebie prośbę, abyś spojrzał na te Screeny i podpowiedział mi co robię źle. Błąd występuje przy próbie importu bryły pojazdu do Blendera z .3ds ![]() ![]() ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Było mówione wiele razy, niektóre modele tak mają, spróbuj innym programem otworzyć i dopiero wtedy do blendera.
Odrazu poproszę wszystkich o nie zadawanie tutaj pytań, kieruje do działu technicznego Po za tym proszę o wyczyszczenie tematu
Niestety, ani użycie Anim8tora ani Google Sketchup tego nie poprawiło
![]() ![]() ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Wystarczy, że otworzysz za pomocą Blendera 2.54 i exportujesz to do formatu "Wavefront (.obj)", a następnie importujesz ten sam format w Blenderze tym, w którym model nie chce Ci się załadować. Oczywiście nie zapomnij o wpisaniu właściwej skali pojazdu przy imporcie. Czemu do .obj? Bo jeżeli zapiszesz w .blend to model otworzy Ci się jako sama siatka tak samo jak w .3ds.
![]()
Otworzyłem za pomocą Sketchupa 8 i exportowałem do .obj i teraz Blender odpala nawet z .3ds (pod warunkiem, że .3ds i .obj są w tym samym folderze
![]() ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA! | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |