Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender - brak tekstur po wyeksportowaniu do .x

#1

Cześć,
Stworzyłem w blenderze dwie tablice kierunkowe. Niestety po wczytaniu tego w grze brakuje tektur, które dodałem w blenderze. Podczas teksturowania materiały i tekstury zostały dołączone. Dodam, że gdy robiłem to wcześniej wszystko wychodziło, nie wiem czy teraz to ja popełniam błąd czy program.

Mimo odpowiednich ścieżek w blenderze, O2 nie może znaleźć tekstur (przod1.png i tyl1.png dla tablicy przedniej, tablica boczna analogicznie):
Kod:
1500 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "przod1.png"!
1501 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "tyl1.png"!
1502 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "przod2.png"!
1503 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "tyl2.png"!

Dodane materiały i tekstury w blenderze:
[Obrazek: C3SQhyu.png]
Odpowiedz

#2

Czy pliki graficzne znajdują się w folderze texture folderu obiektu/pojazdu?
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#3

W folderze texture i tam w podfolderze który sobie wymyśliłem.
Odpowiedz

#4

Eksporter DirectX blendera niestety zostawia same nazwy plików. Otwórz plik x notatnikiem, wyszukaj nazwy tekstur i dopisz wszędzie rzeczony podfolder.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: Barcios(+1)
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.08.2018, 13:22 przez Barcios.)

Zadziałało jakoś samo. Z dopisywaniem również działa i przyda się na przyszłość;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości