Blender - brak tekstur po wyeksportowaniu do .x | |||
Cześć,
Stworzyłem w blenderze dwie tablice kierunkowe. Niestety po wczytaniu tego w grze brakuje tektur, które dodałem w blenderze. Podczas teksturowania materiały i tekstury zostały dołączone. Dodam, że gdy robiłem to wcześniej wszystko wychodziło, nie wiem czy teraz to ja popełniam błąd czy program. Mimo odpowiednich ścieżek w blenderze, O2 nie może znaleźć tekstur (przod1.png i tyl1.png dla tablicy przedniej, tablica boczna analogicznie): Kod: 1500 11:30:32 - - Warning: Did not find texture file "przod1.png"! Dodane materiały i tekstury w blenderze:
Czy pliki graficzne znajdują się w folderze texture folderu obiektu/pojazdu?
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Eksporter DirectX blendera niestety zostawia same nazwy plików. Otwórz plik x notatnikiem, wyszukaj nazwy tekstur i dopisz wszędzie rzeczony podfolder.
![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |