Fikcyjny Szczecin 2.50.xx |
Witam, mam problem, po wybraniu okresu wszystkich świętych działają tylko linie Cxx, nie można wybrać linii podstawowych plus występuje brak autobusów AI. Miał ktoś podobnie?
Pozdrawiam
@up
Raczej nie jest to błąd, autor celowo zmienił rozkłady na okres Wszystkich Świętych. Masz to w plikach chrono.
Pytanie moje jest takie? Czy ktoś jeździł już solarisem z nowego dodatku po mapie fikcyjny szczecin? Ewentualnie wie czemu plik hof który działa na na innych modelach na tym akurat modelu nie działa? Kierunki wszystko się poprawnie wyświetla, ale pasażerowie nie wsiadają. I tak jest tylko na fikcyjnym szczecinie
![]() Witajcie! Mam pytanie: czy ktoś z was jeździł już Solarisem z DLC "Add-On Düsseldorf" na mapie Fikcyjny Szczecin? U mnie występuje problem z działaniem pliku .hof dołączonego do mapy w tym modelu - na wyświetlaczach pojawiają się odpowiednie napisy, ale pasażerowie nie wsiadają do pojazdu. Problem występuje tylko z tym plikiem .hof.
Hej mam problem z liniami cmentarnymi na fikcyjnym szczecinie.
Jak włączam mapę z datą 01.11.2015 to nie mam ruchu ai ale tylko autobusowego mógłby ktoś powiedzieć czym jest to spowodowane
Witajcie,
po zainstalowaniu mapy "Fikcyjny Szczecin" po wejściu do gry i próbie wybrania autobusu Solaris wyskakuje mi błąd pt. "Argument ausserhalb des Bereichs" wszystko co powinienem wrzuciłem do folderu gry. Tak prezentuje się log, z góry dzięki za pomoc. Kod: ====================
Na początek zalecam reinstalację pojazdu. Możliwe, że coś się po prostu źle wgrało.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Po prostu Solarisy 1.7 nie współgrają z przeróbką dołączoną do FSa. Jest to problem stricte z mapą, a nie pojazdem, a solucją jest usunięcie dopisków "_FS" przy ścieżce do pojazdu w pliku maps\Fikcyjny Szczecin\ailists.cfg.
Cześć. Pobrałem mapkę dawno ale chciałem sobie podmienić pliki "altis" i zrobiłem wszystko jak w instrukcji, lecz autobusy AI nie chcą się respić. Ktoś pomoże? Pliki są przestarzałe czy może to ja coś źle zrobiłem, a może instrukcja jest nieprawidłowa.
Logi powtarzają w kółko to: 654 23:34:52 - - Error: Błąd: polecenie "(L.L.engine_tank_content)" (Vehicles\Solaris Urbino PL\\Script12_moki\VDV.osc) zmienna nazwa jest niewłaściwa! 655 23:34:52 - - Error: Błąd: polecenie "(S.$.vdv_display_temp)" (Vehicles\Solaris Urbino PL\\Script12_moki\VDV.osc) zmienna nazwa jest niewłaściwa! 656 23:34:52 - - Error: Błąd: polecenie "(S.$.vdv_display_temp)" (Vehicles\Solaris Urbino PL\\Script12_moki\VDV.osc) zmienna nazwa jest niewłaściwa! 657 23:34:52 - - Error: Błąd: polecenie "(L.L.lights_stand)" (Vehicles\Solaris Urbino PL\\Script12_moki\VDV.osc) zmienna nazwa jest niewłaściwa! 658 23:34:52 - - Error: Błąd: polecenie "(S.L.vdv_visible_temp)" (Vehicles\Solaris Urbino PL\\Script12_moki\VDV.osc) zmienna nazwa jest niewłaściwa! |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |