| 
		
    
		
			
			
				
					
					Swistak00126
  Użytkownik
  
 
Liczba postów: 4 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  05-2014
Reputacja:  
0
 
		
		
			
	 (30.08.2016, 17:21)Mervin napisał(a):  Zainstaluj program Maptools, uruchom, zeskanuj omsi, wejdź w zakładki missing objects lub missing splines i zobacz czego Ci brakuje. 
Zeskanowałem i nie ma żadnych brakujących elementów lecz po wejściu do gry dalej widzę tylko niebo.
	
	
	 
	
 
    
		
			
			
				
					
					Konduktor5-8
  popieram Viktora Orbana!!
  
 
Liczba postów: 1,142 
Liczba wątków:  38 
Dołączył:  03-2015
Reputacja:  
238
 
		
		
		
		
		 01.11.2016, 20:19 
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2016, 20:22 przez Konduktor5-8.)
						
	 		
	Skoro tak, to otwórz plik parklist_p i zobacz, czy w fold. Vehicles masz każde auto tam zawarte, a zwłaszcza plik SCO odpowiedzialny za zaparkowane auto. Jeżeli nie, to albo uzupełnij Vehgicles, lub (prościej) - usuń auta, których nie posiadasz, z parklist. Do tej mapy są dołączone ailist i parklist zawierające auta z płatnyh dodatków - nawet zdaje się, że właśnie w folderze mapy bazowymi ailist i parklist są te, które zawierają takowe. O ile obecność nieposiadanych pojazdów w ailist nie grozi niczym, o tyle parklist zawiera pliki o rozszerzeniu SCO, identyfikowane z tej przyczyny przez grę jako obiekty (jeżeli nie ma jakiegoś sco, to będzie niebo, wiemy juz o tym z podstaw). Do tej mapy są dołączone różne (chyba z 8-9) zestawy ailist i parklist - powinny tam być pozycje zawierające auta z podstawy, lub z dodatku, który akurat posiadasz (jeżeli jakiś posiadasz). Problem poruszany juz wielokrotnie (sam osobiście juz n-ty raz to wyjaśniam i chyba czas jakiś poradnik o tym napisać - planuję to, widząc zwiększoną częstotliwość, z jaką się ostatnio pojawia przy jednoczesnym niedoborze wiedzy w tej kwestii   ).
	
	
 
 
	
 
    
		
			
			
				
					
					Swistak00126
  Użytkownik
  
 
Liczba postów: 4 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  05-2014
Reputacja:  
0
 
		
		
		
		
		 01.11.2016, 21:00 
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2016, 21:02 przez Swistak00126.)
						
	 		
	Dzięki wielkie pomogło i cieszę się zarąbistą mapką  
Tylko jeszcze zamiast strzałek(jak jechać) pokazują mi się takie latające bryły. 
Co z tym zrobić?
	
	
	 
	
 
    
		
			
			
				
					
					TEG2000youtube
  Użytkownik
  
 
Liczba postów: 3 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  12-2016
Reputacja:  
0
 
		
		
			
	Witam. Pobrałem tą mapę według tematu i po jej wczytaniu widzę tylko niebo. Zmodyfikowałem plik parklist_p, tak jak było radzone innym, ale nie pomaga. Według Maptools mam wszystkie posiadane pliki. Oto mój logfile: Kod: ====================Start logging
 ====================
 
 Date:    2017-05-02
 Time:    23:03:03
 Version: 2.3.004
 
 0 23:03:03 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
 1 23:03:04 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
 2 23:03:04 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
 3 23:03:28 -  -       Information: Options dialog created
 4 23:03:28 -  -       Information: Weather dialog created
 5 23:03:28 -  -       Information: Profiles dialog created
 6 23:03:28 -  -       Information: Time table running dialog created
 7 23:03:28 -  -       Information: Start dialog created
 8 23:03:28 -  -       Information: Menu 2 created
 9 23:03:28 -  -       Information: Menu 3 created
 10 23:03:28 -  -       Information: Tut dialog created
 11 23:03:28 -  -       Information: Menu pos set
 12 23:03:28 -  -       Information: Bro initialized
 13 23:03:28 -  -       Information: Human engine initialized
 14 23:03:28 -  -       Information: Forms set
 15 23:03:28 -  -       Information: Captions set
 16 23:03:28 -  -       Information: Screen ration set
 17 23:03:28 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
 18 23:03:28 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
 19 23:03:28 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
 20 23:03:28 -  -       Information: Init3D: Hal active
 21 23:03:28 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
 22 23:03:28 -  -       Information: 3D initialized
 23 23:03:28 -  -       Information: Direct sound initialized
 24 23:03:28 -  -       Information: Create main manager...
 25 23:03:28 -  -       Information: Veh array created
 26 23:03:28 -  -       Information: CS initialized
 27 23:03:28 -  -       Information: Station manager created
 28 23:03:28 -  -       Information: OBB created
 29 23:03:28 -  -       Information: Tex managers created
 30 23:03:28 -  -       Information: Tex manager started
 31 23:03:28 -  -       Information: Tutorial manager created
 32 23:03:28 -  -       Information: Material manager created
 33 23:03:28 -  -       Information: Scenery object manager created
 34 23:03:28 -  -       Information: Human manager created
 35 23:03:28 -  -       Information: RV type manager created
 36 23:03:28 -  -       Information: RV lists created
 37 23:03:28 -  -       Information: Spline manager created
 38 23:03:28 -  -       Information: Time table manager created
 39 23:03:28 -  -       Information: Currency manager created
 40 23:03:28 -  -       Information: Visual helpers created
 41 23:03:28 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
 42 23:03:28 -  -       Information: ---
 43 23:03:28 -  -       Information: Download Internet Textures...
 44 23:03:33 -  -       Information: Input Manager erstellen...
 45 23:03:33 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
 46 23:03:33 -  -       Information: Game Controller laden...
 47 23:03:33 -  -       Information: Progman initialisieren...
 48 23:03:33 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
 49 23:03:33 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
 50 23:03:33 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
 51 23:03:33 -  -       Information: Redline initialisieren...
 52 23:03:33 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
 53 23:03:33 -  -       Information: Plugins initialisieren...
 54 23:03:33 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
 55 23:03:48 -  -       Information: Load maps\Krummenaab Updated\global.cfg map...
 56 23:03:48 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
 57 23:03:48 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
 58 23:03:48 -  -       Information: Load Precip. Sound...
 59 23:03:48 -  -       Information:    Sound erstellen...
 60 23:03:48 -  -       Information:    Sound laden...
 61 23:03:48 -  -       Information: Set Weather System vars...
 62 23:03:48 -  -       Information: Sky and Weather created
 63 23:03:48 -  -       Information: Date: 2017 0502, Time: 070000
 64 23:03:49 -  -   Error:           In "Fonts\Buse_15x6.oft" there was an error in line 85!
 65 23:03:50 -  -   Error:           In "Fonts\FGY_M.oft" there was an error in line 32!
 66 23:03:52 -  -   Error:           In "Fonts\RKC_Plus_Itinerario.oft" there was an error in line 225!
 67 23:03:52 -  -       Information: Fonts initialized
 68 23:03:52 -  -       Information: Map created
 69 23:03:52 -  -       Information:   Map Global File loaded
 70 23:03:52 -  -       Information:   Registrations loaded
 71 23:03:52 -  -       Information:   Parked Cars loaded
 72 23:03:52 -  -       Information:   Map AILists loaded
 73 23:03:52 -  -       Information:   New Centerkachel set
 74 23:03:52 -  -       Information:   VarParents loaded
 75 23:03:52 -  -       Information:   Special Objects refreshed
 76 23:03:52 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
 77 23:03:56 -  -       Information: Map loaded
 78 23:03:56 -  -     Warning:       Line "maps\Krummenaab Updated\TTData\GZ 1.ttl", tour 1: Entry 1 begins before previous entry ends!
 79 23:03:56 -  -     Warning:       Line "maps\Krummenaab Updated\TTData\S4.ttl", tour 1: Entry 1 begins before previous entry ends!
 80 23:03:56 -  -       Information: Humans created
 81 23:03:56 -  -       Information: Editor refreshed
 82 23:03:56 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
 83 23:03:56 -  -       Information: Weather loaded
 84 23:03:56 -  -       Information: Map camera loaded
 85 23:03:56 -  -       Information: maps\Krummenaab Updated\global.cfg map loaded!
 86 23:03:56 -  -       Information: Refresh Tile: 23, maps\Krummenaab Updated\tile_11_4.map ...
 87 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 24, maps\Krummenaab Updated\tile_11_5.map ...
 88 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 25, maps\Krummenaab Updated\tile_11_6.map ...
 89 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 26, maps\Krummenaab Updated\tile_11_7.map ...
 90 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 27, maps\Krummenaab Updated\tile_11_8.map ...
 91 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 28, maps\Krummenaab Updated\tile_12_8.map ...
 92 23:03:58 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\Blumenk1.sco: texture filename Metall2.dds not found in mesh file Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\model\Blumenk1.o3d!
 93 23:03:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
 94 23:03:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
 95 23:03:58 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Hst_Holz_passenger.cfg" could not be loaded!
 96 23:03:58 -  -       Information: Refresh Tile: 29, maps\Krummenaab Updated\tile_13_8.map ...
 97 23:03:59 -  -       Information: Refresh Tile: 30, maps\Krummenaab Updated\tile_14_8.map ...
 98 23:04:01 -  -       Information: Refresh Tile: 42, maps\Krummenaab Updated\tile_15_4.map ...
 99 23:04:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
 100 23:04:01 -  -       Information: Refresh Tile: 41, maps\Krummenaab Updated\tile_15_5.map ...
 101 23:04:01 -  -       Information: Refresh Tile: 31, maps\Krummenaab Updated\tile_15_8.map ...
 102 23:04:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
 103 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 39, maps\Krummenaab Updated\tile_16_5.map ...
 104 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 38, maps\Krummenaab Updated\tile_16_6.map ...
 105 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 37, maps\Krummenaab Updated\tile_16_7.map ...
 106 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 32, maps\Krummenaab Updated\tile_16_8.map ...
 107 23:04:03 -  -       Information: Refresh Tile: 40, maps\Krummenaab Updated\tile_17_8.map ...
 108 23:04:03 -  -       Information: Refresh Tile: 45, maps\Krummenaab Updated\tile_17_9.map ...
 109 23:04:03 -  -       Information: Refresh Tile: 44, maps\Krummenaab Updated\tile_18_8.map ...
 110 23:04:04 -  -   Error:           O3D Mesh: Create - Direct9 Error: D3DERR_INVALIDCALL (-2005530516)
 111 23:04:04 -  -       Information: Date: 2017 0502, Time: 070000
 112 23:04:07 -  -       Information: Traffic loaded
 113 23:04:07 -  -       Information: Date: 2017 0502, Time: 070000
 114 23:04:07 -  -       Information: Reset Passengers...
 115 23:04:07 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
 116 23:04:07 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
 117 23:04:07 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
 118 23:04:07 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
 119 23:04:07 -  -       Information: Reset State Matrices...
 120 23:04:07 -  -       Information: Start Tex Thread...
 121 23:04:07 -  -       Information: Init Red Line...
 122 23:04:07 -  -       Information: Set Initial Render States...
 123 23:04:07 -  -       Information: Menu pos set
 124 23:04:09 -  -       Information: Menu pos set
 125 23:04:10 -  -       Information: Menu pos set
 126 23:04:11 -  -       Information: Menu pos set
 127 23:04:12 -  -       Information: Menu pos set
 128 23:04:25 -  -       Information: Deativating TIR...
 129 23:04:25 -  -       Information: TIR was not available
 130 23:04:25 -  -       Information: Closing actual map...
 131 23:04:25 -  -       Information: Actual map closed!
 132 23:04:25 -  -       Information: OMSI is closing...
	
 
    
		
			
			
				
					
					Robcio
  Użytkownik
  
 
Liczba postów: 133 
Liczba wątków:  9 
Dołączył:  05-2013
Reputacja:  
55
 
		
		
		
		
		 28.08.2017, 10:42 
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2017, 10:43 przez Robcio.)
						
	 		
	Odpalam OMSI 2, uruchamiam mapę Krummenaab, wybieram miejsce jako Cheb, Nadrazi, jadę, jadę, minąłem granicę czesko-niemiecką, i jakieś 1-2km za granicą zaczyna mi pojawiać błąd i przycinać. Zapodaję: 
Screen:    
Logfile: http://wklej.org/id/3243796/ 
Jednocześnie uprzedzam, że maptools pokazał, że mapa jest czysta, więc czym jest ten problem?  Na innych mapach ten błąd nie występuje.
	
	
	 
	
 
    
		
			
			
				
					
					pause1
  w porzadalu
  
 
Liczba postów: 2,170 
Liczba wątków:  55 
Dołączył:  08-2013
Reputacja:  
1,264
 
		
		
			
	Nie masz wymaganych pojazdów AI Kod: Vehicles\MB_O530_Facelift\MB_O530FL OM457 Voith 2D M.bus
i jakiegoś ludzika
 Kod: humans\Krummenaab\man04.hum
Musisz wyedytować ailists.cfg i humans.txt albo uzupełnić braki.
	
	
 
 
	
 
| | Podziękowania za post: | Robcio(+1) | 
 | 
 
			
	 
    
		
			
			
				
					
					Robcio
  Użytkownik
  
 
Liczba postów: 133 
Liczba wątków:  9 
Dołączył:  05-2013
Reputacja:  
55
 
		
		
		
		
		 28.08.2017, 13:18 
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2017, 13:26 przez Robcio.)
						
	 		
	Wyedytowałem zgodnie z twoim polecenie. Uruchamiam, i kilkam multum błędów ale nareszcie pozbyłem i... FPS spadła do 5 i przycina wszystko.. Ciąg dalszy z tym problemem mapy. :/ 
@down: Logfile: http://wklej.org/id/3243846/ 
	
 
    
		
			
			
				
					
					KMSzczecin
  "tfurca" od golczewa
  
 
Liczba postów: 1,800 
Liczba wątków:  92 
Dołączył:  11-2013
Reputacja:  
1,130
 
    
		
			
			
				
					
					pause1
  w porzadalu
  
 
Liczba postów: 2,170 
Liczba wątków:  55 
Dołączył:  08-2013
Reputacja:  
1,264
 
		
		
			
	Jeszcze ten pojazd. Kod: Vehicles\MB_O530\MB_O530 CNG ZF.bus
 
	
 
    
		
			
			
				
					
					McOmsi
  Użytkownik
  
 
Liczba postów: 174 
Liczba wątków:  14 
Dołączył:  12-2015
Reputacja:  
35
 
		
		
			
	Pobierz mod od Morphiego do Citar alterra.
	
	
 
 
Jeżeli pomogłem, kliknij ten guziczek "Rep" pod moim postem  
	
 |