Mobilis | |||||||||
W Warszawskim Mobilisie też jest brud i ubóstwo i oczywiście syf.
Są bardzo ładne według mnie, ale nie podoba mi się w nich:
-tylko trzy drzwi -trzecie drzwi tylko na fotokomórkę (w stylu Hamburskim) W Krakowie to rozwiązanie raczej się nie sprawdzi, chyba że puszczać go na linie 12-sto metrowców. ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Owszem, ale czy to się opłaca? Wydaje mi się, że pasowałby na 304 (które przejęło MPK), gdzie 12 metrów to za mało, a 18 to za dużo.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Ten autobus jest ponoć na testach. Być może jeśli testy skończą pomyślnie to zamówią np. kilka cztero-drzwiowych na linie normalnie obsługiwane przez tabor przegubowy.
A świstak siedzi i zawija w sreberka. Nie wiem skąd taki wniosek... Citaro C2 jak i dwa ex testowe Conecta z Evo Busu są za rozbite Conecta w karambolu podczas transportu do Polski.
Tak tylko wspomnę, że 31 sierpnia 2014r. skończył się (NARESZCIE!
![]() ![]()
Nie wrócą do Warszawy, ale nadal będą pracować dla Mobilisu w innych miastach polski.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA! | |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |