[Modyfikacja pojazdu] Solaris Urbino PL - Mega Pack | |||
Kod: door_all - wszystkie drzwi
Mam nadzieje, że to odpowiedni dział na moje pytanie. Otóż chodzi mi o to która tekstura odpowiada za poręczę drzwi i we wnętrzu pojazdu bo za diabłem nie mogę tego sam znaleść i proszę was o pomoc
![]()
(19.02.2016, 21:01)pause1 napisał(a): Trzeba w plikach model.cfg dodać w odpowiednim miejscu wpis [CTCTexture]. Wzoruj się na innych wpisach tego typu No to piszę... ![]() Zawsze. Nie ważne czy autobus tylko stoi, czy elektryka włączana, czy silnik włączony... Można powiedzieć że 24h tak to wygląda. Po ustawieniu wyświetlaczy też widać to samo - ale ludzie wsiadają ![]()
Żadnym nowym setvarem nie da się tego zrobić.
Trzeba znaleźć nazwę tekstury jaką chcesz podmienić w repaincie czyli w tym przypadku vpixel _voll.bmp o ile dobrze pamiętam. Potem idziesz na przód model. cfg i tam wzorujac się na pozostałych wpisach CTCTEXTURE dajesz nazwę wywolywacza np repaint_wyswietlacz i niżej nazwę tej tekstury. Zapisujesz (musisz to zrobić dla wszystkich cfg) i potem w pliku cti wzorujac się na pozostałych wpisach ITEM wpisujesz nazwę wywoławcza co dopiero zrobiłeś i potem nowy kolor wyświetlacza tak jak z każdym innym repaintem.
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
Też wali błędem jak na screenie. Próbowałem rozmaitych sposobów. Ostatecznie skończyło się na tym że w autobusie zawieszał się rozrusznik i tyle było z Solarisa. Z resztą skoro nazwa wywoływacza jest jako "wyswietlacz" to jak odnaleźć odpowiednio do innych elementów "nazwy" dla CTCTex...? Wyświetlacze opisane są jako "wyswietlacz_klapkowy" czy jakoś tak
![]() PS. Dzięki za odpowiedź. Bałem się że konkretnych zapaleńców ma się w czarnej dziurze ![]()
Użyj czystego, dowolnego pliku model_XXXX.cfg z paczki.
Wklej ten wpis jak tutaj: http://i.imgur.com/MCUYpP3.jpg Kod: [CTCTexture] Wpis: Kod: [item] ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Wyjdę na chama teraz. Sory, ale zrozumiałem za pierwszym razem o co Ci chodziło stronę wcześniej. Mówię... To Nie Działa. Efekt dalej ten sam. Wiem że jestem cham, burak, prostak, piesek francuski och i ach... Ale akurat "to wiem" (czego nie wiem - stopka). Efekt 24/7... Widzę żółć...
I jako [CTCTexture] repaint_wyswietlacz repaint_wyswietlacz_klapkowy kolor_wyswietlacza repaint_kolor_wyswietlacza Tą litanie mogę pisać bez końca - włączając w to pliki o3d ![]() Zapytam też z ciekawości. Każdy [mesh] ma "materiał". A jak to odczytać dla poszczególnych elementów autobusu i tekstur jako CTCTex...? Powinno być powiązane z nazwą? Przykładowo (wyświetlacze nieszczęsne) powinny łapać jako "repaint_wyswietlacz_klapkowy"? No chyba raczej, skoro obiekt ma taką nazwę i na ta nazwę obiektu nałożono materiał.
Witam mam problem z wyświetlaczami we wszystkich wersjach solarisa.
Wyświetla się tylko część wyświetlacza z numerem linii. Nie wyświetla się kierunek jazdy. Wgrałem wszystkie fonty. wgrany jest plik hof posiadam wszystkie najnowsze aktualizacje omsi 2 oraz modyfikacji czyli mod na solarisa i projekt szczecin więcej modyfikacji nie mam. (27.02.2016, 17:03)tomsoniasty napisał(a): Witam mam problem z wyświetlaczami we wszystkich wersjach solarisa. Też wgrałem fonty i było to samo. Lecz po pobraniu fontów z niemieckiej strony (konkretnie paczka fontów dla Krueger+) problem zniknął ![]() > Link do tych fontów < | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
7 gości |