Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 14 Głosów - 3.93 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Augustów 1.0 by Wamp
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 26
Dołączył: 09-2021
Podziękowań: 58
Post: #1
Heart Augustów 1.0 by Wamp
[Obrazek: 041ce4c002401.jpg]

Projekt: Augustów
Autor: Wamp
Wersja: 1.0
Download: KLIK!
Malowania do U10: Klik!
Readme: KLIK

PRZECZYTAJ README! Tam rozpisałem NIEZBĘDNE do prawidłowego działania mapy ustawienia! Bez tego nie będziesz w stanie rozpocząć rozgrywki!


04.12.2021r.:
-usunięcie latających kostek;
-dodanie w niektórych miejscach helperów;
-naprawa zbugowanego rozkładu;
-inne poprawki kosmetyczne;
-zmniejszenie ustawien ruchu;

29.01.2022r.:
- dodanie ulepszonego SDIPu;
- dodanie autokarów AI;
- dodanie dedykowanych heleprów;
- nowa paczka;

W razie białych tekstur splinów, należy odszukać jaki to splin, potem z jakiej tekstury korzysta i zapisać ją ponownie w programie graficzny.

Do mapy dołączone są hofy - do nich readme, jaki do jakiego autobusu itp. Autorem hofa i bitmap jest Lunek.
Do mapy są dołączone przez Solariskamil autokary AI, jeden wymaga DLC który można zdobyć tu: KLIK!
Aby móc widzieć autokary AI wymienione wyżej należy ustawić stopień ruchu AI na 2.

Do poprawnego działania autubusów AI wymagane jest posiadanie Solarisów zmodyfikowanych pod Augustów autorstwa Iwo. Do pobrania tutaj: Klik!
W razie braku posiadania dodatku należy wyłączyć w ustawieniach autobusy AI.

Wesprzyj moją pracę, z funduszy od Was będę mógł zakupić sprzęt aby wydać drugą wersję mapy:
Kliknij aby wesprzeć autora!

Opis:
Augustów to niewielkie miasto między Suwałkami a Białymstokiem w woj. podlaskim. Posiada 4 linie, jedną całodzienną i trzy uzupełniające. Na mapie linia 1 oraz 4 zostały skrócone, pomijają docelowe dzielnice, jednakże nie umniejsza to ich realności. Linia 2 i 3 są w 100% realne. Mapa zawiera realne kursówki, realne ustawienia ruchu AI oraz dedykowane rozkłady dopasowane do linii oraz pory. Starałem się upiększyć ją obiektami dedykowanymi. Na mapie znajduje się mała zajezdnia, którą będę w miarę możliwości chciał jeszcze rozbudować.


Minimalne wymagania sprzętowe które zapewnią płynną rozgrywkę:
Procesor – i3 4170/A8 6600k/i5 2400 i wyższe
RAM – 4GB DDR3
Grafika – GTX 750TI, R7 265X, GTX 660 i wyższe lub zbliżone.

Podziękowania dla:
Voltanger kwestie techniczne, obiekty;
Iwo - kwestie techniczne, obiekty, pomoc przy składaniu mapy;
KM Szczecin - ruch kolejowy;
Testy - KokosoV;
Dziury, łaty, wsparcie - Ikarus132;
Malowania - AlexSimulations;
HOF Jakubek1993/Lunek;

Przejazd z mapy nagrany we współpracy ze Smokolem:




Kilka screenów:
[Obrazek: 569c754b38635.png]
[Obrazek: ec175a3061d10.png]
[Obrazek: 16ab6e2c57b1b.png]
[Obrazek: cd287706c1b21.png]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.01.2022 23:18 przez Wamp.)
03.12.2021 17:19
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Jakuba , Goppel , Ikarus 132 , ReMi , Iwo , Sołtys wsi Jazgarzewszczyzny , mister Jot , Markowianin , KrYsTiPL , Gregory 86 , Szwagier R-T , szymon kuśnierczak , Krakowskie Autobusy , Pro123 , ryszard , Sebal29 , Voytal , kacper11179 , Allison , kamwol1 , Pirzmak , Kacpi , P1otrek , MrKamishio , Mervin , Ghost Rider , djkowal09 , matix245 , eSeL , Sol@ris , Mark , PiONeeR , wixxd , Pnuek , Sartorius , AB77 , Witos pl , Dropsik , deafener , EneaszKing , OlsBus

Beta Mapper
Użytkownicy
Liczba postów: 406
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 284
Post: #2
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Proponuję spakować mapę i obiekty do 2 paczek, a nie robić ludzi w balona


Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4
03.12.2021 19:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #3
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Nie planujecie dodać alternatywnego downloadu z innego serwera ? MEGA ma tą wadę, że pobierając parę rzeczy dziennie można przekroczyć limit i trzeba czekać na odnowienie (albo kupować abonament :iksde: ).


Sprzęt: KLIK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.12.2021 19:47 przez Pro123.)
03.12.2021 19:46
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 26
Dołączył: 09-2021
Podziękowań: 58
Post: #4
RE: Augustów 1.0 by Wamp
(03.12.2021 19:43)Szwagier R-T napisał(a):  Proponuję spakować mapę i obiekty do 2 paczek, a nie robić ludzi w balona

Z czym masz problem użytkowniku? Obiekty oraz brakujące obiekty są dostępne oddzielnie. Uploadowanie całościowej paczki zajęłoby zdecydowanie za dużo czasu + ważyłoby z 10gb więc nie widzę tu innej opcji niż podzielenie paczek na obiekty dedykowane i obiekty których gracze mogą nie posiadać.

Jednakże jeśli ktoś decyduje się na pobranie mapy i tak musi pobrać folder ze Splinami bo one są użyte na całej mapie.

@Pro123,

Do jutra zuploaduje wszystko na dysk google.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.12.2021 20:00 przez Wamp.)
03.12.2021 19:51
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 01-2021
Podziękowań: 0
Post: #5
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Byłem tam realnie i powiem, że odwzorowanie jest idealne. Brak spadku FPS-ów, istne cudo. Mapa zdecydowanie godna polecenia. Jechałem na linii 2 i mapa mnie powaliła. 10/10, zachęcam każdego do pobrania.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.12.2021 21:19 przez Pnuek.)
03.12.2021 20:26
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 26
Dołączył: 09-2021
Podziękowań: 58
Post: #6
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Pnuek, w Augustowie nic poza 2x U10 i 6x U8,6 nie ma, więc nic nie wyczaruję. Do końca roku (możliwe że szybciej) wyjdzie Augustów Citybus który przedstawi realne autobusy takie jak są w Augustowie. Niedługo powinienem móc podać Wam więcej informacji.

Do głównego postu dodałem brakujące drzewa MSTS Trees i Trees From Moskur, jeśli ktoś ma braki niech pobierze.

03.12.2021 21:21
Szukaj postów Cytat

SzymonMagiczny
Użytkownicy
Liczba postów: 15
Dołączył: 07-2018
Podziękowań: 11
Post: #7
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Poprawka do malowania na U10 w CTI brakowało wpis do kołpaków teraz już będzie dobry kolor kołpaków:)
Poprawka na kołpaki U10:Klik!

03.12.2021 23:38
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 14
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 2
Post: #8
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Mapa okej, ale polecałbym zamieścić coś typu schemat linii, za żadne skarby nie da jeździć bez tego, a te helpery - totalna porażka..

I nie mów, że wszystko jest w readme... tam dosłownie nie ma nic, aby się połapać co do czego..;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.12.2021 00:48 przez radeksnk.)
04.12.2021 00:47
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 26
Dołączył: 09-2021
Podziękowań: 58
Post: #9
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Rozwiniesz co jest nie tak z helperami? (konkretne przykłady) Zdaje się przy czytaniu tego na jakie przystanki zajeżdza linia którą jedziesz idzie się połapać przy mapie. wjazdy na BAT są opisane, tak samo jak kierunki gdzie prowadzi dany zakręt. Jak opisane jest w ReadMe brak helpera oznaczę jazdę na wprost.

04.12.2021 01:20
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 26
Dołączył: 09-2021
Podziękowań: 58
Post: #10
RE: Augustów 1.0 by Wamp
Do pobrania w wątku z brakami plików.

04.12.2021 02:29
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: