Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Breslau Mapa Wrocławia


Według mnie wydać BETĘ teraz, a pełną, po zoptymalizowaniu itd. po OMSI 2.:)
A mapa sama w sobie jest zaje..a.:)
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz


Jako posiadacz (do niedawna) słabego kompa ustosunkuję się - osoby grające na słabych kompach liczą się z tym, że nie odpalą niektórych map na full detalach Alpinem. Na prawdę. Na moim starym kompie królował Potock, Spitterberg, Bad Kinzau i inne takie wynalazki. Wydajcie tą mapę, nawet bez informacji o zasobożerności. Każdy sobie ściągnie, zobaczy, czy działa, czy nie, względnie wyrazi swoją opinię na forum. Drużyna moderatorska powinna dać sobie radę z osobnikami "ej mi na liczydle nie odpala a saper hodźi bez problema pomuszcie plis".
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz


Również jestem zdania co chyzy, że można wydać mapę z adnotacją że mapa wymaga trochę mocniejszego sprzętu, ale ostateczna decyzja należy oczywiście do autora tej genialnej mapy ;D
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.10.2013, 17:38 przez siwy_Snk.)

Skoro już mnie ktoś wspomniał to się wypowiem.

Podczas prowadzenia testów, na całej ich rozpiętości czasowej, mimo chwilowych spadków współczynnika FPS nie wystąpiło zjawisko "skakania". Wiążę z tym pewną teorię, iż spadki te nie są w całości powodowane przez zasobożerność mapy, a jedynie przez chwilowe doczytywanie tekstur, których notabene jest dość dużo. Mimo warunków, jakie możecie zaobserwować na zdjęciach na Facebookowym profilu, jakie podczas ich robienia panowały rozgrywka była grywalna. Dodam, że owe warunki to: full refleksy, full efekty buforowania, duży deszcz, dużo AI.

Tak jak już zostało powiedziane mapy dzielą się na 2 grupy: świetnie zoptymalizowane, ale kończące się na pasie przydrogowym, lekkie i ...pustawe oraz na te z detalami, świetnie odwzorowane, bogate w otoczenie dla oddania realizmu. Wiadomym jest, że nie da się zrobić mapy odwzorowującej jakąś linię - dajmy na to obejmującej jakiś mniejszy wycinek Manhattanu, będącej za razem bardzo lekkiej. O ile tereny słabo zurbanizowane da się bez problemu zrobić lekkie, o tyle gęsta miejska zabudowa rządzi się swoimi prawami.

Jako tester mogę ocenić, że mapa jest genialna, jeśli chodzi o odwzorowanie, polskie klimaty, jakość wykonania, ale pociąga też ze sobą aspekty optymalizacji. Po prostu - w OMSI jakość nie idzie w parze z wydajnością, to jest główna wada tej gry i z tym trzeba się już pogodzić, bo w OMSI 2 nie prognozuję dużego skoku wydajnościowego.




Zapomniałem dodać -> pomiary były wykonywane na średnich ustawieniach, tzw. zadowalającym poziomie efektów wizualnych. Mimo to, sądzę, że nie są to dużo lepsze wyniki od tych, które mogły by być osiągnięte, podczas pomiaru na tych podkręconych ustawieniach (tych od zdjęć).
Odpowiedz


(28.10.2013, 17:08)siwy_Snk napisał(a): Mimo warunków, jakie możecie zaobserwować na zdjęciach na Facebookowym profilu, jakie podczas ich robienia panowały rozgrywka była grywalna. Dodam, że owe warunki to: full refleksy, full efekty buforowania, duży deszcz, dużo AI.

Właśnie na to zwróciłem uwagę przed południem na shoutboxie. Ja osobiście mam to powyłączane, ruch ustawiony średni więc tu można jeszcze coś uzbierać fps. Skoro piszesz, że mimo takich ustawień mapa jest grywalna to znak, że autor odwalił kawał dobrej roboty jeśli o optymalizacje chodzi.
Odpowiedz


Jeśli jedynym problemem jest/będzie optymalizacja, to myślę, że nie warto się zastanawiać tylko mapę po prostu wydać. OMSI 2 przyniesie co prawda kilka ciekawostek typu funkcja chronologii czy też usprawnienia w edytorze, ale w przypadku, gdy nie chcesz tego wykorzystać ani niczego usprawniać, głupio tak trochę by gotowa mapa leżała odłogiem. A tak - będzie przetestowana, pojawią się uwagi i po wydaniu OMSI 2 będzie można od razu zabrać się za poprawki. Będziemy też wiedzieli w jaki sposób OMSI 2 zarządza zasobami i to dopiero po przetestowaniu mapy na nowej wersji gry, decyzje o optymalizacji Wrocławia będą mogły mieć stuprocentowe uzasadnienie.

Nie chcę tutaj na nikogo naciskać, po prostu - kto będzie mógł to przetestuje wcześniej a kto nie - poczeka na OMSI 2. To wszystko pod warunkiem, że optymalizacja jest jedynym problemem mapy.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz


A wiec sie udziela optymalizacna to jedyny problem ogolnie wszystko jest na ukoncze iu jak juz pisalem testerzy nie wniesli uwag do rozkladow tak wiec jak kto uwaza. Owszem istnieje prawdopodobienstwo ze jak dobrze ustawimy opcje wydajnosc bedzie wieksza u co poniektorych
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Co tu taka cisza? Pracę stanęły ?
[Obrazek: 1481208_sygnatura.jpg]
Odpowiedz


Jako, że zostałem wywołany a "lód" widać ma mało map do jeżdżenia pokaże nad czym idą pracę i na jakim są etapie.
A więc zostało już praktycznie napisana "czytajka-Readme" jak zwał tak zwał. Będą w języku ang i de. Robione są też brygadówki z czasami, Robione na wzór stosowanych we Wrocławiu aczkolwiek z racji tego iż linia jest skrócona czasy postoju na pętlach są jakby to ująć zawyżone heh:D Wrocławianie jakoś to muszą przeboleć. Z 6 brygad gotowa jest jedna plus 3 świateczne do zrobienia. Pare detali i mapa pójdzie do "tłoczenia"

A tu owa brygadówka brygady pierwszej;)

[Obrazek: ierp.jpg]


PZDR siroccoxp
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Przydałby się jeszcze jeden smaczek.
Przerwa na posiłek zaznaczona na niebiesko albo na zielono;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości