Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Breslau Mapa Wrocławia

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.05.2014, 10:15 przez chyzy.)

(14.05.2014, 09:53)siroccoxp napisał(a): Chyzy myślę, że rozwiałem twoje obawy.;)

Moimi obawami sie nie przejmuj:P Mapa i tak jest kosmiczna więc nie ma opcji żeby z niej zrezygnować przez to:D

Co do tamtej opinii wcześniej to jakoś tak dziwnie mi to wyglądało w niektórych miejscach i stąd taki pogląd. Na tym screenie co pokazałeś wyżej nie wygląda to źle, a wręcz dobrze:P Dobrze, że myślisz o optymalizacji bo to jednak w przypadku omsi jest bardzo ważne. Powodzenia;)

(13.05.2014, 20:23)Goppel napisał(a): To sobie zainstaluj i sprawdź, działa nawet nieźle.

Nie wiem czy chce rozwalać sobie gre, jak pomyśle co już przeszedłem próbując wgrać tą mape:P Ale może sie poświęcę bo cały czas na Szczecinie dziargać to sie nudzi:P
Odpowiedz


A więc podsumuję to co zostało wykonane i sprawdzone. A więc przerobiłem spliny, które miały za dużo trójkątów. Efekt jest taki, że jeżeli dobrze ustawimy ruch ( u mnie duży nie jest) FPS-y na PKS-ie mam na przyzwoitymn poziomie. Max ustawione mam 30FPS jadąc Neoplanem N4016 miałem raktycznie caly czas 30FPS klatki zwalniały w momentach np skrętu z przystanku EPI do dworca Autobusowego. Aczkolwiek jak wszystko się wczytało animacja była płynna. Zauważyłem też, że po redukcji liczby autobusów AI w opcjach również zauważyłem poprawę. Tak więc myślę, że po wykonaniu zabiegu (Kwadracenia) na całej mapie, trasa będzie grywalna dla większości graczy.
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2014, 19:59 przez Puchalke.)

A nie jest przypadkiem tak, że w Neoplanie lusterko działa tylko gdy przełączy się kamerę w lewo? Chodzi o to, że podczas normalnej jazdy (na domyślnej kamerze) żadne lusterko nie jest renderowane, tak jakby lusterka były wyłączone.
Windows 11 Pro x64

AMD Ryzen 9 7950X3D @ 4.20GHz | NZXT Kraken Elite 360 RGB | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER Gaming OC 12GB GDDR6X 192bit | ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | Kingston Fury Beast 32GB DDR5 6000MHz CL30 | 2 x Lexar NM790 2TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe | be quiet! Pure Power 12 M 650W | NZXT H7 Elite Black
Odpowiedz


Tak właśnie jest przy domyślnych ustawieniach, stąd duża liczba FPS-ów z głównej kamery w porównaniu do większości innych pojazdów. EOT.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz


Jest tak owszem ale druga sprawa jest taka, że neoplan jest odeksturowany w inny sposób.;) Dlatego jest przyjemnie lekki.

Ze spraw ważniejszych. Praca idzie do przodu pousuwaliśmy bądź zweryfikowaliśmy tereny gdzie było nagromadzenie trójkątów obszar od dworca PKS do ronda na Alei Pracy (okolice FAT-u) POwiem, że niektóre obiekty po bliższym przyjrzeniu okazały się zbiorowiskiem polygonów np. wiata szara dla Wrocławia dlatego teraz roboczo zastąpiłem je wiatami AMS.

Najważniejsze... Płynność :brawo: lol:rock: powiem to emotkami na razie jest duża poprawa jednakże nad PKS-em trzeba ciutkę popracować, żeby nie doczytywał się teren za Arkadami. Jednakże rozgrywka jest teraz miła i przyjemna :} Co do działania na innych kompach trzeba będzie to padło przetestować dlatego uśmiechnę się do osób testujących pierwszą wersje i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Po zakończeniu niezbendnych korekt, w końcu oficjalna łatka v.0.3 na OMSI 2

PZDR siroccoxp
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Mam pytanko do autora, a czy poprawka również zostanie wydana pod omsi 1 ?
Odpowiedz


Pracuję obecnie na OMSI 2 tak więc nie wiem jak to będzie działać w jedynce, niestety. Poza tym pisałem na początku, że wersja na OMSI 1 wyszła jako beta a normalnie plan był taki, że mapa miała być wydana na OMSI 2 tak więc, raczej nie zamierzam przerabiać mapy pod jedynkę
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Nie ma możliwości żeby mapa robiona w edytorze Omsi 2 zadziałała w jedynce, bo jest zapisywana w innym, nowym formacie i nie ma wstecznej kompatybilności. Musiałbyś w edytorze jedynki powtórzyć to wszystko co zrobiłeś w dwójce.
Windows 11 Pro x64

AMD Ryzen 9 7950X3D @ 4.20GHz | NZXT Kraken Elite 360 RGB | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER Gaming OC 12GB GDDR6X 192bit | ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | Kingston Fury Beast 32GB DDR5 6000MHz CL30 | 2 x Lexar NM790 2TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe | be quiet! Pure Power 12 M 650W | NZXT H7 Elite Black
Odpowiedz


W takim układzie od razu mówię, że skupiam się nad robieniem mapy pod dwójkę:P Wolę lepszą kompatybilność i przeguby na mapie
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Witajcie ostatnimi czasy wyszła jedna upierdliwa rzecz. A mianowicie w omsi 1 jadąc w nocy ulicy potrafiły być bardzo fajnie rozświetlone. Teraz po użyciu opcji w edytorze aby stworzył "mape światła" jest ciemno jak w "dxxxx u murzyxxx" Jest jakiś nius o którym nie wiem jakaś zmiana w edytorze, inaczej jakoś trzeba tworzyć tą mapę ?

[Obrazek: asd2_zps4bb2468a.jpg]

Tu macie fote. Niby coś świeci ale........

PZDR siroccoxp
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości