[OMSI 2] Breslau Mapa Wrocławia | ||||||
Parodią jest projekt Fikcyjny Szczecin.
Po pierwsze nie sama zajezdnia miała być usunięta, a raczej jeden z dojazdów. Po drugie to była tylko drastyczna sugestia, ale po pierwszych testach okazało się, że nie jest opłacalna. Jednakże dalej będę starał się szukać rozwiązań do zoptymalizowania tamtego fragmentu mapy. @EngineV8 Rozbudowa mapy =/= spadek wydajności. Mała mapa o dużej zabudowie jest cięższa od mapy wielkiej na kilkadziesiąt tile z małą zabudową, toteż rozbudowa mapy o inne części miasta nie będzie oznaczać, że wydajność w pozostałych fragmentach mapy spadnie (no może poza łączeniem z nową trasą, bo tam wiadomo coś dojdzie).
Chciałem to napisać ale kolega wyżej mnie ubiegł. Przetestował mapę pod kątem usunięcia tego fragmentu i jak wspomniał nie dało to nic. Dziwna sprawa jest taka iż, po usunieciu kompletnie wsyzstkich obiektów z okolicy nie ma żadnej poprawy. Po usunięciu tekstur ze splinów dalej jest to samo. A pamiętam jak przy starej wersji podczas usuwania tekstór splinów z 23FPs-ów zrobiło mi się 45.... tak wiec dalej będę dążył do poprawy wydajności, nie wiem jak ale cos wymyślę.
Odnośnie rozwoju to teraz szukam takich lini które względnie idą w lini prostej, przez co boczne segmenty się nie doczytują, dzięki temu wydajność byłaby taka jak od Cmentarza do Al.Piastów. u mnie 40FPS-ów Co mogłoby poprawić wydajność map a MR tego nie zrobił ? Otóż spieszę z wyjaśnieniem. Gdyby każdy kierunek lini miał ustawioną opcje w edytorze, że zaznaczamy fragment trasy i zasięg widzialnych obiektów i segmentów po trasie, wczytywałoby się tylko to co spotkamy na danej lini i kierunku. Np. Kiedy stworzyłbym linie 119 odcinek do blacharskiej wczytalby się tylko FAT odcienke do al.piastów by się nie wczytał tak samo jak zajezdnia i ul. inzynierska kolo zajezdni. Nie ukrywam, że zapewne wiele map by na tym zyskało i nie wydaje mi się, żeby było to jakieś mega skomplikowane.(przypiasanie obszaru wczytywania mapy do danych kierunków każdej lini.) Coś jak CHrono tylko, że z liniami. Dzięki za 700 plusów
![]()
Witam po dlugiej nie obecnosci znowu cos sie rusza przy mapie. Wiem ze ci ktorzy nie mogli sie doczekac mapy na wlasna reke konwertowala ja do OMSI 2 nie mniej jednak. Prace trwały szczegolnie nad lepsza optymalizacja i w niektorych miejscach udalo sie zrobic owa mape bardziej grywalna niz wersja na 1 czesc OMSI. zostalo troche do uporządkowania. Obecnie prace trwały nad przesunięciem nowego fragmentu lini 119 (Ojca Beyzyma) na zachęte 2 zdjęcia. Na których wprawne oko wypatrzy kilka nowych rzeczy.
mam nadzieje ze w koncu wydam tą łatkę oficjalną pod OMSI 2. ![]() ![]() PZDR siroccoxp Dzięki za 700 plusów
![]()
No to wielkie gratulacje siro, ja od kilka dni dopiero kursuje po twojej mapie w OMSI 2, bo w końcu któraś tam skonwertowana mapa działa w pełni. Jednak mimo wszystko dziękuję Ci za ponowne podejście do poprawy optymalizacji działania mapy, bo obecnie to na tej mapie można przetestować sobie nowe ustawienia w grze. Jak na tej mapie będzie w miarę płynne granie to i na każdej innej pogramy bez problemów. Fajnie, że szykuje się kolejna nowa linia.
Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
Ogólnie mapa była oddana do testów mmiki26 i jest poprawa aczkolwiek to zależy od ustawień i sprzętu nie mniej jednak mam nadzieje, ze uda się to jeszcze jakoś poprawić. Tutaj filmik z testów mmiki26-ego
PZDR siroccoxp Dzięki za 700 plusów
![]()
Jak przy 107 ktora tez mam zamiar zrobic wszystko etapami
![]() ![]() Dzięki za 700 plusów
![]()
Siro, mam pytanie. Czy będziesz dał z tekstury te wyświetlacze z linią w kolorze szarym widocznym na twoim zdjęciu tak jak mają wrocławskie solarisy?
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |