[OMSI 2] Citybus 628c & 628g LF & Citybus o530 |
I co niby jest tutaj niepoprawnie? Wyraźnie pisze Omsi 1 & 2. Wiadomo, że pierwsza część nie obsługuje przegubów.
Windows 11 Pro x64
AMD Ryzen 9 7950X3D @ 4.20GHz | NZXT Kraken Elite 360 RGB | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER Gaming OC 12GB GDDR6X 192bit | ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | Kingston Fury Beast 32GB DDR5 6000MHz CL30 | 2 x Lexar NM790 2TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe | be quiet! Pure Power 12 M 650W | NZXT H7 Elite Black
Często widzę nowicjuszy, którzy instalują Citaro G pod O1.
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.
Jedyne co mi się nie podoba, to cień wokół wgłębienia na prędkościomierz i komputer pokładowy. Reszta jest super. Dźwięki to jest po prostu miazga - są bardzo realistyczne. No cóż powodzenia
![]()
To nie jest cień wokół wgłębienia na prędkościomierz, tylko "pokrywa"(?) od tachografu i jest ona ciemniejsza od reszty pulpitu...
co do samego Citaro: jak dla mnie moze byc najlepszym Citaro w OMSI. Super model i tekstury, dzwieki mnie do tej pory jeszcze nie przekonaly, ale moze to dlatego, ze Morphi zrobil juz idealne do Citaro Alterr'a...
Nie mam polskich znakow...
![]()
Jeżdżę na co dzień Citarami z silnikiem OM906LA w wersji wieżowej i o ile na postoju dźwięki są niemal idealne, o tyle podczas jazdy lepiej słyszalny powinien być warkot silnika. Wydaje mi się, że dość dobrze sprostał temu zadaniu Morphi w swojej paczce dźwięków.
Nie tak dawno autor pisał, że co może nagrywa sam, a jeżeli komuś lepiej podobają się dźwięki od Morphiego to może je sobie potem podmienić
To nie jest takie proste jak Ci się wydaje.
Windows 11 Pro x64
AMD Ryzen 9 7950X3D @ 4.20GHz | NZXT Kraken Elite 360 RGB | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER Gaming OC 12GB GDDR6X 192bit | ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | Kingston Fury Beast 32GB DDR5 6000MHz CL30 | 2 x Lexar NM790 2TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe | be quiet! Pure Power 12 M 650W | NZXT H7 Elite Black
Nie no, ja tylko mówię, jak brzmią te, które są w Rzeszowie.
![]()
SzaLony wydaje mi się, że nasze Rzeszowskie Citaro wyposażone są nie w ten typ : silnik wysokoprężny OM 906 hLA (pojemność skokowa 6,4 dm³), 180 kW (245 KM) i 900 Nm albo 205 kW (279 KM) i 1100 Nm lecz ten : silnik wysokoprężny OM 457 hLA (pojemność skokowa 12 dm³), 185 kW (252 KM) i 1100 Nm, 220 kW (299 KM) i 1250 Nm albo 260 kW (354 KM) i 1600 Nm i jednak są różnice w kulturze pracy silnika gdyż pierwszy typ bardziej stosowany w modelu przed faceliftem a drugie bardzo często stosowane są w C1:)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |