Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 24 Głosów - 4.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Łódź Retkinia 1.0
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 50
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 186
Post: #1
Łódź Retkinia 1.0
[Obrazek: omsi2odkladka.png]
Projekt: Łódź Retkinia
Autor: fifos, kondzik2013
Wersja: 1.0
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis: Na mapie mamy możliwość zasiąść za kółkiem obu linii pracowniczych - G1 i G2, kursujących między osiedlem Retkinia a Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną (ŁSSE). Otoczenie oraz układ drogowy są odwzorowane realnie na okres ~2017r, za wyjątkiem skrzyżowania Maratońskiej i Gimnastycznej, oraz odcinka między Janika a Janika (Langiewicza, Łąkowa, itd.). Powodem tego było wygaśnięcie podkładów w trakcie tworzenia mapy. Część kursów G2 została fikcyjnie wydłużona do pętli Retkinia Kusocińskiego w celu urozmaicenia mapy. Rozkłady jazdy w grze są zgodne z tymi, które obowiązują w dniu wydania mapy w rzeczywistości.

Znane błędy:
- W rozbudowanym ailiście tekstury Mercedesów po czasie mogą robić się białe lub czarne
- W niektórych miejscach na mapie AI potrafią się "obrazić" na środku drogi i nie jechać. Nie znalazłem przyczyny, z tego co zauważyłem, ma to miejsce tylko przy podstawowej wersji ailist.
- W kilku miejscach autobusy AI zahaczają o krawężnik.
- Na przystanku Gillette/Nowy Józefów AI potrafi przejechać sobie przez zaparkowane samochody.
Wszelkie inne problemy proszę mi zgłosić bezpośrednio na PW. Jeżeli będzie to coś rażącego, będą wydawane patche. Nie przyjmuję uwag typu; w tym miejscu jest brzydkie drzewko; kolor chodnika jest za jasny; tekstura asfaltu mogłaby być inna. Każdy ma swój gust, uwagi subiektywne mnie nie interesują. Mapę robiłem w taki sposób, żeby oddawała jak najlepiej rzeczywistość w zgodzie z moim gustem.

PROSZĘ NAJPIERW ZAPOZNAĆ SIĘ Z PLIKIEM README. WSZYSTKO CO WAŻNE ZOSTAŁO W NIM ZAWARTE!

Prezentacja:




Specjalne podziękowania dla:
Kierowcaadam - część obiektów dedykowanych
patryk781998, PIERRE5 - zapowiedzi
Alex Simulations - tekstury do pojazdów


Szerokiej drogi!

Ikarus 132 w dniu 17.02.2021 o 22:49 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Dodałem tagi hide:-)


17.02.2021 22:03
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ikarus 132 , Jakuba , kacper11179 , Markowianin , ostatni87 , Jelczyk2019 , Pro123 , Marcpol , Sołtys wsi Jazgarzewszczyzny , Szwagier R-T , KrYsTiPL , Wiewiur , matix245 , bigkalafior , Filipmpk , mister Jot , Westu , ReMi , Szaqql , Kierowcaadam , Wujek Puchaty , VisonProjects , Jacobex , Paweł200 , misterce17 , Alex Simulations , djkowal09 , KMSzczecin , skyliner , smokol , Kacpi , neropalasz , krzychu21 , bartlomiejs75 , Skwarkson1680 , laszlo12 , JGambolputty , KamilGamil , kondzio443 , Szado , Eter20001 , Pnuek , Sartorius

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 12-2019
Podziękowań: 3
Post: #2
RE: Łódź Retkinia 1.0
Witam
Po pierwszych "testach" zważając na fakt, iż znam te okolice mogę stwierdzić, że na prawdę wykonaliście dobrą robotę. Widać mocny postęp w porównaniu do mapy Z3. Jestem bardzo ciekaw tego czy planujecie rozwój tej mapy o kolejne linie? bo potencjał widzę ogromny i umiejętności też macie.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za stworzenie tej mapy!

18.02.2021 10:52
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: smokol , szymon kuśnierczak , Przypixowy

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 50
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 186
Post: #3
RE: Łódź Retkinia 1.0
Tak, planowane są jeszcze linie 68, 76 i 94. Prace nad tą ostatnią są już w toku, ale szczegóły trochę później:)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.02.2021 13:58 przez fifos.)
18.02.2021 12:47
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kaczmar911

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 34
Dołączył: 09-2016
Podziękowań: 7
Post: #4
RE: Łódź Retkinia 1.0
Przejechałem trochę po mapie i mogę stwierdzić iż:

na +:
- Rozkład jazdy ułożony bardzo fajnie, silnika nie trzeba żyłować i da sie normalnie jechać
- okolica odwzorowana bardzo ładnie, retkinia wręcz wzorowo
- autorskie obiekty zdecydowanie na +
I wiele wiele więcej
na -:
Są to mniejsze błędy lecz jednak są
- optymalizacja na pętli retkinia leży ( być może mam słaby komputer ale na innych mapach u mnie tak nie ma )
- pomiędzy przystankiem maratońska/golfowa a nowy józefów/golfowa jest pustka z lewej strony jadąc od strony retkini ( mówię tutaj z pozycji kierowcy ) oraz mocno widać backdrop. Mały bo mały ale jednak dla ludzi wymagających ( do których ja nie należę ) może być uciążliwy.
Ocena 10/10 świetna mapa i z niecierpliwością czekam na więcej:D

18.02.2021 17:29
Szukaj postów Cytat

A serious rock fan
Eksperci
Liczba postów: 491
Dołączył: 03-2016
Podziękowań: 540
Post: #5
RE: Łódź Retkinia 1.0
Słaba optymalizacja na zespole przystanków Rektinia jest spowodowana toną splinów z radiusami.


Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
18.02.2021 18:15
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 02-2021
Podziękowań: 0
Post: #6
RE: Łódź Retkinia 1.0
Mapa bardzo fajna. Sam gram w omsi kilka lat i zawsze czekałem na mapę Łodzi, ponieważ w niej mieszkam. Czekam na rozwój mapy. Brawo<3

18.02.2021 20:26
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 24
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 6
Post: #7
RE: Łódź Retkinia 1.0
Kolejna, realna świetna mapa do świata OMSI 2. Mapa bardzo przyjemna, świetnie się jedzie. Powodzenia przy dalszym rozwoju mapy:)

18.02.2021 20:38
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: neropalasz

ZEA-1 1206
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #8
RE: Łódź Retkinia 1.0
Czapki z głów, mapa jak najbardziej na plus. Życzę w wytrwałości w dalszym rozwoju:)

18.02.2021 21:00
Szukaj postów Cytat

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 277
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 491
Post: #9
RE: Łódź Retkinia 1.0
Taka mała uwaga. Dołaczyliście tutaj mój dodatek z mercedesem karetką, ale zapomnieliście dodać do niego plik sound który posiada oryginał, więc nie będzie ona w ogóle wydawała żadnych dźwięków. W readme też nie ma adnotacji że do tego potrzeba płatnego dodatku:).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2021 22:45 przez mistersix.)
19.02.2021 22:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 0
Post: #10
RE: Łódź Retkinia 1.0
Witam
Wreszcie:) Łódź:)
Co do uwag to na Maratońskiej ten zakręt "S" między przystankami GIMNASTYCZNA i KOLARSKA nie jest aż tak ostry, tam są łagodne zakręty.
No i te dziury na Popiełuszki:) aż takie są ?:)
no i podobnie jak poprzednicy optymalizacja na Retkini troszkę słaba :/
Ale ogólnie duży szacunek za projekt, brawooo.
10/10

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.03.2021 00:02 przez marst76.)
03.03.2021 00:00
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: