Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Ankieta: Czy podoba Ci się ostatnia wersja?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Jest super!
61.74%
163 61.74%
Tak, podoba mi się.
23.11%
61 23.11%
Jest średnio. Nie jest źle, mogło być lepiej.
6.06%
16 6.06%
Słabo. Mogłeś się bardziej postarać.
1.52%
4 1.52%
Tragedia. Usuń ten wątek i idź płacz do kąta.
7.58%
20 7.58%
Razem 264 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[OMSI 2]  Paczka modyfikacji do Szczecina 4.0.1 (v5.1 FINAL).

#11

Zapowiedzi są OK, ale podaj pojazd w odpowiednim dziale. Co do strzałek - przyznam się - nie chce mi się:hihi: Ale też wolę nie dodawać mojego maps, bo Bóg wie jakie mogą być problemy.

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.
Aktualizacja! Dodano poprawkę, by paczka działała w wersji 4.0.1.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2015, 11:04 przez KMSzczecin.)

Poprawka!
Changelog:
Kod:
- zamiana biletów, już nie ma błędu ze złym biletem
- zamiana piętrowych SD-ków na MAN-y NL/NG w ailists.cfg
Link do pobrania:
KLIK
Również można pobrać w pierwszym poście.
Pozdrawiam, KMSzczecin
Dla osób, które mają problem z linią 107, proszę o pobranie tego pliku:
KLIK

Właśnie opublikowałem wersję 3 paczki. Skaliłem wszystkie poprawki, więc mapa działa tylko na 4.0.1. Dodałem jeszcze Easter Egga, dość dużego, więc szukajcie. W bonusie, dodałem linie P-17 na przystankach tam, gdzie ich nie było (to nie Easter Egg!). Download klasycznie w 1-szym poście.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#13

A ja mam do Ciebie pytanie dałoby radę zrobić fikcyjną linię 102 łączacą Gocław z Kormoranów pętla ? oraz rozkłady do 107 i 102:)
Odpowiedz

#14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.03.2016, 11:50 przez Spons_.)

Czy nie będzie mi się gryzło z modem na linię 59 do Nehringa pomink?
Odpowiedz

#15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2016, 19:52 przez Golfsztrom.)

@kierowca20omsi

Nie powinno.

EDIT. Zmień w 1 poście nick z Bojownik72 na Golfsztrom.:D
Odpowiedz

#16

Zapraszam do pobierania czwartej wersji paczki, w której został dodany m.in nowy kierowca, oraz zostały poprawione błędy wersji trzeciej. Życzę miłej gry:)
Pozdrawiam,
KMSzczecin
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#17

Pomysł z zajezdnią ciekawy, aczkolwiek jest kilka rzeczy do poprawki. Tzn przydałby się większy plac, jakieś budynki dla zajezdni, możliwość skrętu w Wiszesława jak jedzie się od strony Polic, a także możliwość możliwość pokierowania linii 59 do Nehringa łącznie z zawracaniem.

Ogólnie solidna modyfikacja.
Odpowiedz

#18

Zajezdnia: Jest to taka "dzika" zajezdnia, by można było gdzieś stanąć. Nie planowałem jej rozwijać, ale może jednak to zrobię w wersji 4.1.
Możliwość skrętu: Da się przecież tam skręcić. Nie ma tam żadnej blokady.
Przekierowanie 59: Żeby trasa była realna, trzeba by było dorobić m.in. ulicę Robotniczą, a z powodu, że nie mam umiejętności pracy w edytorze, nic z tym nie zrobię. A starą trasą na Nehringa nie poprowadzę, ponieważ byłoby to nierealne. Zresztą już sama w sobie zajezdnia jest nierealna, i to w szczególności wystarczy.
Pozdrawiam,
KMSzczecin
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#19

(30.04.2016, 20:04)KMSzczecin napisał(a): Zajezdnia: Jest to taka "dzika" zajezdnia, by można było gdzieś stanąć. Nie planowałem jej rozwijać, ale może jednak to zrobię w wersji 4.1.
Możliwość skrętu: Da się przecież tam skręcić. Nie ma tam żadnej blokady.
Przekierowanie 59: Żeby trasa była realna, trzeba by było dorobić m.in. ulicę Robotniczą, a z powodu, że nie mam umiejętności pracy w edytorze, nic z tym nie zrobię. A starą trasą na Nehringa nie poprowadzę, ponieważ byłoby to nierealne. Zresztą już sama w sobie zajezdnia jest nierealna, i to w szczególności wystarczy.
Pozdrawiam,
KMSzczecin

Ogólnie to zapomniałem napisać, że chodzi mi o te całe "invinisi" czy jak to się tam zwie, aby można było stworzyć jaką fikcyjną ligę.
Odpowiedz

#20

Chodzi Ci o invis_street (ścieżki AI)? Ich nie było już w podstawowym Szczecinie, więc to błąd podstawowej mapy, a mod w żaden sposób na to nie wpływa. I chyba nie "fikcyjną ligę", tylko fikcyjną linię:P
Pozdrawiam,
KMSzczecin
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: