| Ankieta: Czy podoba Ci się ostatnia wersja? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.  | 
|||
| Jest super! | 165 | 62.03% | |
| Tak, podoba mi się. | 61 | 22.93% | |
| Jest średnio. Nie jest źle, mogło być lepiej. | 16 | 6.02% | |
| Słabo. Mogłeś się bardziej postarać. | 4 | 1.50% | |
| Tragedia. Usuń ten wątek i idź płacz do kąta. | 20 | 7.52% | |
| Razem | 266 głosów | 100% | |
| *) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] | 
| [OMSI 2] Paczka modyfikacji do Szczecina 4.0.1 (v5.1 FINAL). | 
 		
	Zapowiedzi są OK, ale podaj pojazd w odpowiednim dziale. Co do strzałek - przyznam się - nie chce mi się 
		
    Ale też wolę nie dodawać mojego maps, bo Bóg wie jakie mogą być problemy.Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka. Aktualizacja! Dodano poprawkę, by paczka działała w wersji 4.0.1. 
 		
	Poprawka! 
		
  Changelog: Kod: - zamiana biletów, już nie ma błędu ze złym biletemKLIK Również można pobrać w pierwszym poście. Pozdrawiam, KMSzczecin Dla osób, które mają problem z linią 107, proszę o pobranie tego pliku: KLIK Właśnie opublikowałem wersję 3 paczki. Skaliłem wszystkie poprawki, więc mapa działa tylko na 4.0.1. Dodałem jeszcze Easter Egga, dość dużego, więc szukajcie. W bonusie, dodałem linie P-17 na przystankach tam, gdzie ich nie było (to nie Easter Egg!). Download klasycznie w 1-szym poście. 
 		
	A ja mam do Ciebie pytanie dałoby radę zrobić fikcyjną linię 102 łączacą Gocław z Kormoranów pętla ? oraz rozkłady do 107 i 102 
		
   
	
	
	
		
 
 
 		
	Zapraszam do pobierania czwartej wersji paczki, w której został dodany m.in nowy kierowca, oraz zostały poprawione błędy wersji trzeciej. Życzę miłej gry 
		
  ![]() Pozdrawiam, KMSzczecin 
 		
	Pomysł z zajezdnią ciekawy, aczkolwiek jest kilka rzeczy do poprawki. Tzn przydałby się większy plac, jakieś budynki dla zajezdni, możliwość skrętu w Wiszesława jak jedzie się od strony Polic, a także możliwość możliwość pokierowania linii 59 do Nehringa łącznie z zawracaniem. 
		
  Ogólnie solidna modyfikacja. 
 		
	Zajezdnia: Jest to taka "dzika" zajezdnia, by można było gdzieś stanąć. Nie planowałem jej rozwijać, ale może jednak to zrobię w wersji 4.1. 
		
  Możliwość skrętu: Da się przecież tam skręcić. Nie ma tam żadnej blokady. Przekierowanie 59: Żeby trasa była realna, trzeba by było dorobić m.in. ulicę Robotniczą, a z powodu, że nie mam umiejętności pracy w edytorze, nic z tym nie zrobię. A starą trasą na Nehringa nie poprowadzę, ponieważ byłoby to nierealne. Zresztą już sama w sobie zajezdnia jest nierealna, i to w szczególności wystarczy. Pozdrawiam, KMSzczecin 
 (30.04.2016, 20:04)KMSzczecin napisał(a): Zajezdnia: Jest to taka "dzika" zajezdnia, by można było gdzieś stanąć. Nie planowałem jej rozwijać, ale może jednak to zrobię w wersji 4.1. Ogólnie to zapomniałem napisać, że chodzi mi o te całe "invinisi" czy jak to się tam zwie, aby można było stworzyć jaką fikcyjną ligę. 
 		
	Chodzi Ci o invis_street (ścieżki AI)? Ich nie było już w podstawowym Szczecinie, więc to błąd podstawowej mapy, a mod w żaden sposób na to nie wpływa. I chyba nie "fikcyjną ligę", tylko fikcyjną linię 
		
  ![]() Pozdrawiam, KMSzczecin  | 
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości | 

 
 Ale też wolę nie dodawać mojego maps, bo Bóg wie jakie mogą być problemy.![[Obrazek: sYPhfuv.png]](https://i.imgur.com/sYPhfuv.png)
![[Obrazek: tbAFzek.png]](https://i.imgur.com/tbAFzek.png)
	
	
	
		
	
	
	
		
