Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.04.2016, 13:18 przez pause1.)

[Obrazek: nxcyz0f.jpg]

Modyfikacja: Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)
Wersja: 2.4.01.0
Autor: Richard Hammond
Download: Link (Realny plik ailist.cfg, ver. 2.4.01.0)
Tekstury do ailist.cfg (Bez SU): Link

(Do poprawnego działania modu zalecana jest wersja gry 2.2.013 lub nowsza!)


Opis:
Przedstawiam wam plik ailist.cfg do Projektu Szczecin 4.0!

Plik ailist.cfg w grze OMSI 2 jak i OMSI 1 odpowiada za to jakie autobusy (marki, modele) możemy spotkać na ulicy, również dzięki niemu możemy określić w jakim "wdzianku" mają się one pojawiać.
I tak dzięki mojej modyfikacji na ulicach vSzczecina znajdziemy takie autobusy jak SU12 i 18, SU15, SU10 MAN-y NG i NL, Solarisy czy Mercedesy, a wszystko to oparte na realnych nakazach taborowych wprost ze Szczecina:D

A teraz garść "suchych" informacji:

- Jako Volvo B10MA -> MAN NG272 (By M&R) (malowania FG* i stare szczecińskie)
- Jako Solaris Urbino 18 -> Solaris Urbino 18 (By AlTerr) (+mod by NightHauler)
- Jako Volvo 7700A, MAN NG363, NG313, SG313 (oprócz wersji Lion's City) -> MAN NG272 (malowania FG* i SPPK)
- Jako MAN Lion's City G -> Mercedes Citaro G (malowania FG** i SPPK)
- Jako Solaris Urbino 12 -> Solaris Urbino 12 (By AlTerr) (+mod by NightHauler)
- Jako Solaris Urbino 10 -> Solaris Urbino 10 (By NightHauler)
- Jako NL202, NL222, NL262, NL223, NL263, NL283, NL313, NL363 -> MAN NL202 (malowania FG*, stare szczecińskie, SPPK)
- Jako MAN Lion's City -> MAN Lion's City (malowanie SPPK)
- Jako MAN NL313-15 -> Solaris Urbino 15 (By NightHauler)


Aby mod zadziałał potrzebujesz posiadać na swoim komputerze następujące dodatki w najnowszych dostępnych wersjach:

Mercedes-Benz O530 Citaro G (v2) : Link
MAN Lion's City 1DTF Edition (v1.2.1): Link
Solaris Urbino 12/18 (By AlTerr - Modyfikacja na drzwi + SU15, SU10) : Link
Szczecińskie tekstury by R.H.: Link


W razie jakichkolwiek uwag proszę o napisanie tego w tym poście.

Pozdrawiam,
Richard Hammond.

* - wersja tylko z nowym oznakowaniem i konturami kleksów
** - wersja bez kleksów


Parę screenów z gry:
[Obrazek: 17c1lGh.jpg][Obrazek: WDcp62E.jpg]
[Obrazek: wZSKee7.jpg]
 Podziękowania za post: pankot(+1) , Cabro(+1)

#2

Czy autobusy zawarte w AIlist, mianowicie chodzi mi o SU12 i Lion'sa działają w pełni w OMSI2?
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]

#3

Z tego co wiem Lion's działa w pełni dobrze, natomiast w SU12 nie działają światła.

#4

Jako mieszkaniec Szczecina muszę przyznać, że jestem zaspokojony:) Mod rewelacja ( w Omsi 2 ) idealny. Wielkie gratulacje.
Minister kultury i dziewictwa narodowego :lol:

#5

Działa dobrze na omsi 2? Chodzi mi czy pojazdy normalnie jeżdżą po mapie bo wiadomo, że są problemy z ruchem ai (słynnie ciężarówki na rondzie), i jak mi mają te pojazdy blokować tylko ruch i nie jeździć to nie wiem czy sens wgrywać. Obecnie mam ustawione 0 autobusów ai.

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.01.2014, 18:31 przez Richard Hammond.)

W pierwszym poście (jak i tu poniżej), pojawił patch poprawiający parę błędów.

DOWNLOAD patch do wersji modu 2.3.10.1.54

#7

Czy można zaktualizować link do patcha czy coś bo wyskakuje takie coś:
"Niestety, wystąpiły błędy"

#8

Zaktualizowano. Jeżeli nadal będą błędy wrzucę na inny hosting.

#9

Niestety nic nie można zrobić nadal ten sam błąd.
Jeśli możesz to zapodaj na inny hosting.

#10

W pierwszym poście pojawiły się alternatywne linki do potrzebnych plików;)




Użytkownicy przeglądający ten wątek: