[OMSI 2] Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg) |
![]() Modyfikacja: Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg) Wersja: 2.4.01.0 Autor: Richard Hammond Download: Link (Realny plik ailist.cfg, ver. 2.4.01.0) Tekstury do ailist.cfg (Bez SU): Link (Do poprawnego działania modu zalecana jest wersja gry 2.2.013 lub nowsza!) Opis: Przedstawiam wam plik ailist.cfg do Projektu Szczecin 4.0! Plik ailist.cfg w grze OMSI 2 jak i OMSI 1 odpowiada za to jakie autobusy (marki, modele) możemy spotkać na ulicy, również dzięki niemu możemy określić w jakim "wdzianku" mają się one pojawiać. I tak dzięki mojej modyfikacji na ulicach vSzczecina znajdziemy takie autobusy jak SU12 i 18, SU15, SU10 MAN-y NG i NL, Solarisy czy Mercedesy, a wszystko to oparte na realnych nakazach taborowych wprost ze Szczecina ![]() A teraz garść "suchych" informacji: Aby mod zadziałał potrzebujesz posiadać na swoim komputerze następujące dodatki w najnowszych dostępnych wersjach: W razie jakichkolwiek uwag proszę o napisanie tego w tym poście. Pozdrawiam, Richard Hammond. * - wersja tylko z nowym oznakowaniem i konturami kleksów ** - wersja bez kleksów Parę screenów z gry:
Z tego co wiem Lion's działa w pełni dobrze, natomiast w SU12 nie działają światła.
Jako mieszkaniec Szczecina muszę przyznać, że jestem zaspokojony
![]()
Minister kultury i dziewictwa narodowego
![]()
Działa dobrze na omsi 2? Chodzi mi czy pojazdy normalnie jeżdżą po mapie bo wiadomo, że są problemy z ruchem ai (słynnie ciężarówki na rondzie), i jak mi mają te pojazdy blokować tylko ruch i nie jeździć to nie wiem czy sens wgrywać. Obecnie mam ustawione 0 autobusów ai.
W pierwszym poście (jak i tu poniżej), pojawił patch poprawiający parę błędów.
DOWNLOAD patch do wersji modu 2.3.10.1.54
Czy można zaktualizować link do patcha czy coś bo wyskakuje takie coś:
"Niestety, wystąpiły błędy"
Niestety nic nie można zrobić nadal ten sam błąd.
Jeśli możesz to zapodaj na inny hosting.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |