Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Wrocław

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.09.2020, 09:34 przez AdamAkaAndrzej.)

(19.09.2020, 08:28)CinekXD napisał(a): 1) Czy modele tramwajów będą się poruszać? Tak jak np. na DLC Projekt Gladeck.
2) Myśleliście nad założeniem strony na FB, na której również publikowalibyście screeny i aktualizacje?
Pozdrawiam,
Powodzenia w rozwijaniu projektu!
1) Już Rudy a przede wszystkim Skwarkson wyjaśnili to
2) Nie, wystarczy nam forum;)
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz


Ja myślę jednak że danie fototextur na tramwaje dałoby lepszy efekt jeżeli chcecie mogę wam porobić zdjęcia na fototextury, aczkolwiek byłoby to tylko to co jest na mojej zajezdni czyli 16.t 19t 205tka i nowe moderusy. Przez i stare biedy mógłbym cyknac na pętli. Jakby co piszcie.
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , cargonn12(+1) , Pro123(+1)
Odpowiedz


Nie jest to głupie, jeżeli nasze poprawki nie pójdą po myśli to pomysł fototekstury będzie świetny:D
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz


Witajcie:D, dzisiaj znowu przedsmak Oporowa i FATu. Foty powinny być zachęcające:P
Klecińska w kierunku FATu
[Obrazek: 28YM28t.jpg]
Klecińska w kierunku Nowego Dworu i Gądowa
[Obrazek: 0p1QNsB.jpg]
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
 Podziękowania za post: Allison(+1) , kuwwer11(+1) , Pro123(+1) , siroccoxp(+1)
Odpowiedz


Na drugim screenie sieć wchodzi w wiadukt - nie wygląda to dobrze.
Dwa, może warto pokusić się o wymodelowanie wiaduktu? Będzie to 100 raz ładniej wyglądać niż poskładany z wielu obiektów. I też z kilkudziesięciu obiektów użytych do wiaduktu zrobi się tylko jeden.

Jeszcze nawiążę do modeli statycznych tramwajów. Nie są one zbyt dokładne jak na statyki? Jak wygląda ich siatka? Nie będą negatywnie wpływać na optymalizację?
Odpowiedz


1) Teoretycznie można na tą sieć przymknąć oko bo z poziomu kierowcy nie będzie się jej widziało dokładnie
2) Specjalnie zmieniłem kolor tej podstawy żeby pasowało w każdym miejscu, chyba nie będziemy modelować specjalnie wiaduktu (czy też konwertować), bo mapa jest robiona nie na podkładach więc jest ryzyko niedopasowania tego modelu
3) Nie powinno być problemów z optymalizacją, zresztą nie będą one stały co drugi przystanek
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.09.2020, 18:49 przez Iwo.)

To, że mapa nie jest robiona na podkładach w niczym nie przeszkadza, aby wymodelować wiadukt. Wystarczy wyeksportować z OMSI spliny w odpowiedniej zakładce edytora i w później na podstawie tego w blenderze zrobić:)

Jak chcesz dokładniej wiedzieć 1 do 1, to zapraszam na priv.
Odpowiedz


Wszystko fajnie, pięknie się mówi ale nie każdy się na blenderze zna. A uczyć się nie mam zamiaru, bo w moim przypadku to walka z wiatrakami. Krawędzie wiaduktów tam gdzie widać łączenia zostaną zasłonięte splinami z tekstura boku wiaduktu i takie rozwiązanie zastosujemy ostatecznie, a trakcję obniżymy.
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej(+1)
Odpowiedz


Nikt Ci nie każe się uczyć się blendera, to była jedynie moja refleksja i propozycja. :p

Sam mogę zaoferować pomoc z tym, czyli wykonanie go, jeżeli tylko będziecie chcieli:)
 Podziękowania za post: Kuba!(+1)
Odpowiedz


Tak btw ten waidukt jak i cały FAT macie u mnie a sam wiadukt jest z owych splinow i tylko splinow stworzony więc można to wykorzystać pozdro.
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
nazgul555, 3 gości