Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 53 Głosów - 4.62 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Wrocław
Autor Wiadomość

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1092
Post: #371
RE: Projekt Wrocław
Zawsze możecie zrobić własnego splina - nie dość, że mapa zyska na oryginalności, to może efekt wyjdzie jeszcze lepszy i będzie to wyglądało jeszcze ładniej.


16.11.2020 11:10
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ikarus 132 , x_Zielu

bardziej Erol :D
Zasłużeni
Liczba postów: 271
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 639
Post: #372
RE: Projekt Wrocław
Przemyślimy to:) . Ogólnie planowaliśmy zrobić różne wersje torowisk (oparte na zdjęciach z rzeczywistości) tak aby nie było tylko jednej tekstury. Chyba do tych zdjęć torowisk dorzucimy zdjęcia chodników:D


[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
16.11.2020 12:31
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: x_Zielu

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #373
RE: Projekt Wrocław
Możecie przyciemnić teksturę, to kilka sekund roboty.

16.11.2020 20:09
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 175
Dołączył: 03-2018
Podziękowań: 521
Post: #374
RE: Projekt Wrocław
A ja powiem tak. Nie wiem czemu Wam tak przeszkadzają nasze tekstury. Uważamy ze dobrze odzwierciedlają realistyczne tereny. Oczywiście, będziemy może niektóre zamieniać, tyczy się to głównie torowisk. Dla porównania cała mapa Wałbrzycha jest zrobiona na domyślnym, pastelowym paskudnym asfalcie rodem z Berlina i nikomu to nie przeszkadza.


Rachunek za usługi psychiatryczne spowodowane niestabilnością działania OMSI 2 przewyższa łączny zysk ze wszystkich sprzedanych kopii gry.
16.11.2020 20:50
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej , Allison , kardaszjan , Skumber , Pro123 , iVirtuozK , kuwwer11 , Alex Simulations

bardziej Erol :D
Zasłużeni
Liczba postów: 271
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 639
Post: #375
RE: Projekt Wrocław
A płyty bauma (czyli ten szary chodnik) występuje we Wrocławiu prawie wszędzie i jedynie co możemy zrobić to zamienić tę teksturę na zdjęcie z rzeczywistości


[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
16.11.2020 20:54
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #376
RE: Projekt Wrocław
Mi również nawierzchnia na Al. Pracy wydaje się zbyt... kolorowa? Jedna z kostek ma taki rudy kolor. Może spróbujcie zrobić repaint zdejmując kolory z tekstury? Wtedy szary będzie tak samo szary, ale pozbędziecie się tych kolorowych kostek. Dla porównania screen z Google StreetView jak to wygląda w rzeczywistości - moim zdaniem w realu kostka jest ciemniejsza i bardziej jednolita, niż na użytym splinie:
[Obrazek: Screenshot-2020-11-17-07-28-14-482-com-g...s-maps.jpg][/url]


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.11.2020 07:32 przez Goppel.)
17.11.2020 07:32
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #377
RE: Projekt Wrocław
Sprawdźcie sobie spline bajkowskiego.sli z Lublina - bardzo podobna kostka tam jest:)

17.11.2020 07:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 73
Dołączył: 09-2017
Podziękowań: 44
Post: #378
RE: Projekt Wrocław
Ale tek tekstury naprawdę ładnie wyglądają. Ja, akurat, bardzo dobrze znam tamte rejony Wrocławia i pierwsze, co pomyślałem, po zobaczeniu tych screenów, to, że wyglądają one zupełnie, jak w rzeczywistości. Na pewno ogromną robotę robią tekstury bloków. Dobrane idealnie, widać, że mapa będzie na bardzo wysokim poziomie.


Jeżeli pomogłem, to zawsze możesz podziękować, klikając "+REP" pod moim postem;)
17.11.2020 11:57
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 8
Dołączył: 05-2020
Podziękowań: 1
Post: #379
RE: Projekt Wrocław
Ja tam niczego się nie czepiam, podoba mi się.

17.11.2020 12:16
Szukaj postów Cytat

Ależ on żre koperek
Zasłużeni
Liczba postów: 579
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 430
Post: #380
RE: Projekt Wrocław
(16.11.2020 20:50)Skwarkson1680 napisał(a):  A ja powiem tak. Nie wiem czemu Wam tak przeszkadzają nasze tekstury. Uważamy ze dobrze odzwierciedlają realistyczne tereny. Oczywiście, będziemy może niektóre zamieniać, tyczy się to głównie torowisk. Dla porównania cała mapa Wałbrzycha jest zrobiona na domyślnym, pastelowym paskudnym asfalcie rodem z Berlina i nikomu to nie przeszkadza.

Podpinam się. Niektórzy zbyt przesadzają z tymi teksturami. Każdy jak jedzie to i tak będzie dla niego znaczyć mało czy kostka na chodniku jest zbyt jasna czy o 0.5% za ciemna. Ważne jest, że mapa prezentuje się wyśmienicie, ma dużo linii. I to jest fenomen, ilość równa się jakości. Chapeau bas dla was.


[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.11.2020 17:55 przez skyliner.)
19.11.2020 17:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej , Pro123 , iVirtuozK , kuwwer11 , HubertHubert , Alex Simulations , TomcatPL , Waszka , Skwarkson1680
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: