Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Solaris Urbino II - poprawiony

#51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.05.2021, 18:17 przez kch2979.)

No nie wiem, czemu Tobie się nie udaje. Prościej się nie da, bowiem poprawki aktualizują tylko pliki dodane przeze mnie.

Usunąć musisz:
- pliki BUS z folderu Urbino_II
- pliki model_xx.cfg z Urbino_II\model

Pozostawiasz passengercabin i paths.

Nie wiem, nie wiem, czemu to nie wychodzi, czemu są błędy. Nie kumam u licha, czemu nikt nie założył jeszcze wątku w pzzd, skoro ma problem. Ja już nie będę kminić, czemu nie działa, bo to wróżenie z fusów. (co wywróżyłem, to odpowiadałem na bieżąco tutaj, zapewne problemy się dublują, ale co rusz pojawia się post na poruszony już temat)

Tym bardziej, jeśli opis sprowadza się do "robiłem szysko, wywalaem, niewywalaem, niedziała". A każdy krok opisałem już w pierwszym poście, ech.
 Podziękowania za post: Allison(+1) , Pro123(+1)
Odpowiedz

#52

Nadal zastanawiasz się nad wersją z Pixelem, czy jednak odrzucasz ten pomysł ?
Odpowiedz

#53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.05.2021, 00:34 przez kch2979.)

Po kolejnych postach z problemami technicznymi przysiadłem do tematu i wyszło, co następuje:

- Poprawka 1 była zbędna, nie musiałem jej tworzyć, gdyż wszystkie pliki były.
- Poprawka 3 - także mogła generować błędy, bo znów nie dodałem wszystkich plików, a skrypty wpakowałem nie tam, gdzie trzeba. (nie rób hobby w pracy, mówili)

Jaki jest efekt?

Przepakowałem wszystko w jedną paczkę, skontrolowałem, proszę zajrzeć na stronę i pobierać.
 Podziękowania za post: szymon kuśnierczak(+1)
Odpowiedz

#54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.09.2021, 20:39 przez Tomasz_Mr.)

Czy ktoś wie, jak usunąć ten niemiecki numer (DD VBA, czy jakoś tak), co nachodzi na oryginalny? W jednym z folderów z malowaniami z Lublina wprawdzie jest coś w readme napisane, co zrobić aby pojawiły się numery rejestracyjne, ale to chyba nie o to chodzi, a numer brzydko wygląda.

Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

#55

W polu "Rejestracja" należy kliknąć spację, wtedy nie będzie niemieckich numerków;)
 Podziękowania za post: Tomasz_Mr(+1)
Odpowiedz

#56

Faktycznie, przecież to taka sama sytuacja, jak z rosyjskimi numerkami na Ikarusie:D Dzięki za przypomnienie.
Odpowiedz

#57

Jedna rzecz mnie w tych autobusach denerwuje i pytanie czy byś chciał i umiał to poprawić:) W pulpicie MOKI bardzo nienaturalnie zachowuje się obrotomierz. Między podniesieniem wskazówki, a opadnięciem nie ma jakby płynnego przejścia, na pewno każdy wie co mam na myśli.:) Tak poza tym mod jest bardzo, bardzo dobry. W końcu te wozy stały się grywalne i sprawiają maksimum przyjemności z jazdy, nawet dla takiej osoby jak ja, gdzie w omsi gram na prawdę sporadycznie, bo mam to wszystko co daje symulator w realu.. Polecam wszystkim niezdecydowanym:)
Odpowiedz

#58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.09.2021, 11:54 przez kch2979.)

Nie umiałem tego zwalczyć. I tak masa roboczogodzin na to ogarnianie poszła.

A i mam protip dla dłubiących w malowaniach i samodzielnie dorysowujących tablice do dołączonych malowań: po to je dodawałem do nazwy malowania (w nawiasie) i do opisu, a także do modelu, by to ładnie działało także po zmroku. Dorysowana tablica nie jest czytelna, gdy jest podświetlona. Nałożona przez OMSI - już tak.

Wozy z dopiskiem (D) mają tablice niemieckie, pozostałe polskie.
Odpowiedz

#59

Czy poprawka posiada wersje 10m?
Odpowiedz

#60

Nie, nie posiada.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości