Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Volvo B10MA Carrus City

#61

z B10Ble mam od ciula materiałów, I były one przesłane lionsowi. Więc zapewne i leks ma te materiały. Jeżeli nie to prosiłbym o kontakt to podeślę. Materiały były zebrane za czasów, kiedy Miszcz robił b10ble do Omsi no ale jak wiemy nie udało się modelu dokończyć.
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#62

Z B10 BLE to jedynie takie rzeczy jak złączki poręczy no i kabina - to zawsze może się przydać. Generalnie boje się wzorować na B10BLE. Tak to już jest za każdy inny model autobusu może różnić się jakimiś detalami o czym człowiek nie ma pojęcia. Na pierwszy ogień najbardziej chciałbym odwzorować wersję z zajezdni Klonowica w Szczecinie. No nic, ale wkrótce święta i tydzień wolnego i może któregoś dnia wykonam sam kilka ważnych fotografii:P. Tylko do kabiny pewnie mnie nie wpuszczą. Póki co powoli zaczynam dziergać już wnętrze. Mam nadzieje, wkrótce pokazać jakieś screeny:).
Odpowiedz

#63

Kabina, pulpit itp itd to jest to samo co w B10BLE, więc jak ludzie oferują Ci materiał to korzystaj;)
Odpowiedz

#64

Różnica w kabinie między B10BLE a B10MA to tak jak U12 a U18. Jeden przycisk na pulpicie więcej, a między ZF i Voith to to że jak jest Voith to jest jeszcze rączka do retardera.
Odpowiedz

#65

(20.12.2016, 16:59)Excellence napisał(a): Różnica w kabinie między B10BLE a B10MA to tak jak U12 a U18. Jeden przycisk na pulpicie więcej, a między ZF i Voith to to że jak jest Voith to jest jeszcze rączka do retardera.

To jest tak samo ja porównujesz. Rączka była "w opcji" tak jak w Urbino. ZF też może mieć ręczny retarder.
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
Odpowiedz

#66

Z kabiną macie racje. No nic jak ktoś chce się ze mna czymś podzielic oczywiście zapraszam na PW:). Bo może wyszło że grymaszę. Ale ogólnie jest dużo różnic między tymi modelami, już poza kabiną. I coś o tym wiem, bo i B10MA i B10BLE już kiedyś modelowałem, ale było to bardzo, bardzo dawno temu:).
Odpowiedz

#67
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.12.2016, 21:29 przez Kacpi.)

Jak coś to mogę pomóc:) Mam do czynienia z tymi pojazdami na codzień więc tylko powiedz na czym Ci dokładniej zależy:)

PS: SPADowe Volva masz często w weekend na linii 52:)
Dziękuję za 80 repek:party:

[Obrazek: Ftximcv.png]
Odpowiedz

#68
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.12.2016, 12:41 przez Jestem Szymek.)

Kabine lions zrobil przeciez. Pulpit wyglada bardzo dobrze i tak jak w tych z Wroclawia tak wiec moze zamiast modelowac nowy lepiej latwiej i szybciej byloby wykorzystac ten juz zrobiony.
Sr za brak pl znakow.
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej(+1)
Odpowiedz

#69
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2016, 11:19 przez leks.)

Żeby nie było, że nic nie robię, choć to ciągle wstępny etap - screen:).

Zastanawiam się na ile sobie w OMSI mogę pozwolić...
Czy 500 tys. poly na cały pojazd (licząc z pulpitem) totalnie położy grę, czy OMSI to przełknie? A może 150 czy 200 to totalne max?
Dziś cały człon pierwszy zbliża się już do 90 tys., oczywiście zawsze można ciąć, ciąć i ciąć...:).

Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

#70

Dużo. Ja osobiście ograniczyłbym się do 100 - 150k poly na cały model, powyżej pojawiają się problemy z optymalizacją na słabszym sprzęcie, a przy 200k tnie już niemal każdemu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości