Poznaniacy |
Na razie będzie jeździć tylko i wyłącznie #1276, jutro pojawi się na 91.
A więc problemy z IV gen zaczęły się po przyjeździe. Na linie wyjeżdża tylko 1276 dlaczego? Bo reszta ma usterki które trzeba cały czas naprawiać. Ze względu na to przyjechało dopiero 7 a powinno być już kilkanaście. Do tego dodam że w 1276 już śruba straciła gwint. Od takie super polskie autobusy Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka ![]()
Jak podejrzewałem. Tylko drogie zamówienia są starannie wykonane, a do większych konsorcjów i biedniejszej wersji wyposażenia na odwal. O ile I/II/początek III były dobrze wykonane, tak teraz do "de".
blah
Dzisiaj #1276 jeździł na 82 a MPK odebrało kolejne dwa Pożarisy (#1902 na Warszawską i #1284 na Kaczą).
Nawiasem, MPK ciekawie je numeruje. 1275, 1276, 1278, 1281 i 1283.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań
Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep!
Nie MPK one wyjeżdżają tak oznakowane z fabryki, potem mają doklejane .
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka ![]()
Wiem. Ale Solaris z . . . tych numerów nie bierze, raczej ustala z MPK jak je oznaczyć.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Szpec od HOFów, bitmap i malowań
Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep!
Malutki przykład, przy zamówieniu składają zamówienie na 20 wozów i wysyłają producentowi że pojazdy mają mieć numery 1275 - 1294, są one potrzebne tylko do książek w fabryce a następnie do numeracji wozów na zajezdni.
Jednak z fabryki wozy mogą wyjść np. 1275, 1283 itd., dlatego mają różną numerację. Ot cała "tajemnica" ![]()
Ameryki tym nie odkryłeś, przyjacielu.
![]() Ale jak już mają te 20 numerów, mogliby je robić po kolei. Chyba że to kwestia tego że w trakcie już wychodzą usterki... ![]()
Szpec od HOFów, bitmap i malowań
Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep!
To kwestia od tego jak w fabryce przydzielą numery, nie ma jednej linii montażowej jest kilka, z jednej coś zjeżdza szybciej, z drugiej wolniej.
Na linie dzienne powróciła benzynożerna Hybryda ostatnio widziana na 320 oraz (!!!) 82/6!
![]() ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |