Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Poznaniacy


Na razie będzie jeździć tylko i wyłącznie #1276, jutro pojawi się na 91.
A więc problemy z IV gen zaczęły się po przyjeździe. Na linie wyjeżdża tylko 1276 dlaczego? Bo reszta ma usterki które trzeba cały czas naprawiać. Ze względu na to przyjechało dopiero 7 a powinno być już kilkanaście. Do tego dodam że w 1276 już śruba straciła gwint. Od takie super polskie autobusy

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz


Jak podejrzewałem. Tylko drogie zamówienia są starannie wykonane, a do większych konsorcjów i biedniejszej wersji wyposażenia na odwal. O ile I/II/początek III były dobrze wykonane, tak teraz do "de".
blah
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.03.2016, 23:55 przez sliwma.)

Dzisiaj #1276 jeździł na 82 a MPK odebrało kolejne dwa Pożarisy (#1902 na Warszawską i #1284 na Kaczą).

Nawiasem, MPK ciekawie je numeruje. 1275, 1276, 1278, 1281 i 1283.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
Odpowiedz


Nie MPK one wyjeżdżają tak oznakowane z fabryki, potem mają doklejane .

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz


Wiem. Ale Solaris z . . . tych numerów nie bierze, raczej ustala z MPK jak je oznaczyć.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
Odpowiedz


Malutki przykład, przy zamówieniu składają zamówienie na 20 wozów i wysyłają producentowi że pojazdy mają mieć numery 1275 - 1294, są one potrzebne tylko do książek w fabryce a następnie do numeracji wozów na zajezdni.
Jednak z fabryki wozy mogą wyjść np. 1275, 1283 itd., dlatego mają różną numerację. Ot cała "tajemnica":D
Odpowiedz


Ameryki tym nie odkryłeś, przyjacielu.;)

Ale jak już mają te 20 numerów, mogliby je robić po kolei. Chyba że to kwestia tego że w trakcie już wychodzą usterki...:D
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
Odpowiedz


To kwestia od tego jak w fabryce przydzielą numery, nie ma jednej linii montażowej jest kilka, z jednej coś zjeżdza szybciej, z drugiej wolniej.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2016, 19:01 przez Grzesiu++.)

Mnie się nie podobaja podwójne zapowiedzi w MPK Poznań. Są stanowczo za ciche. Czy też tak uważacie? Raz jak jechałem Urbino 12 #1477 to silnik zgłuszał Ivonę (syntetyzator mowy). Podobna sytuacja miała miejsce w którymś z Combino.
[Obrazek: QMIRFya.jpg]
Odpowiedz


Na linie dzienne powróciła benzynożerna Hybryda ostatnio widziana na 320 oraz (!!!) 82/6!:P
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: