(12.01.2021 12:00)mati555 napisał(a): Dosyć nietypowy błąd. Wygląda jakbyś nie zapisywał mapy.
Zapisz mapę i nie zamykając edytora sprawdź czy w folder mapy/texture/map pojawił się plik "tile_numer kafla.map.numer tekstury z edytora.dds".
Możesz też podesłać logfile, ale wątpię, czy w nim będzie coś ciekawego.
Właśnie chyba jest tak jak piszesz. Mimo, że zapisuje jakąkolwiek mapę, którą stworzyłem w swoim OMSI to folder automatycznie się nie tworzy. Jak teraz temu zaradzić?
Co ciekawe problem występuje tylko na utworzonych mapach, bo na pobranych wcześniej z forum i mających folder map w folderze z teksturami wszystko działa tak jak powinno. Przykładowo utworzyłem kolejną mapę z NewMap i pomalowaniu jej losowymi teksturami w grze nic się nie pokazuje. Tak prezentuje się logfile po wczytaniu stworzonej przed chwilą nowej mapy. (uwaga, sam się zdziwiłem że aż tyle linijek tego wyszło
link
a tak jej plik global
Kod:
File created with OMSI-Editor on 12.01.2021 13:55:15
[name]
Name
[friendlyname]
Name
[description]
<Description>
[end]
[version]
14
[NextIDCode]
1
[backgroundimage]
0
299.999995292025
299.999995292025
0
0
[mapcam]
0
0
140.347625583935
0.951278699934646
84.858678780153
-1.71428534378562
-26.0000002791703
233.026439941718
[moneysystem]
Money\DM\DM.cfg
[ticketpack]
TicketPacks\Berlin_1\Berlin_1.otp
[repair_time_min]
10.000
[years]
1988
2000
[standarddepot]
Hof Spandau
[groundtex]
texture\gras.bmp
texture\gras_det.bmp
0
1
60
[groundtex]
Texture\str_k_kopfstein.bmp
Texture\noise_low.bmp
9
20
1
[groundtex]
Texture\trylinka - Kopia.bmp
Texture\noise.bmp
9
70
40
Winter (snow):
[addseason]
4
0
38
Winter:
[addseason]
3
38
79
Spring:
[addseason]
1
79
172
Autumn:
[addseason]
2
264
355
Winter:
[addseason]
3
355
370
[trafficdensity_road]
12.000
1.000
[trafficdensity_passenger]
0.000
0.200
[trafficdensity_passenger]
4.000
0.000
[trafficdensity_passenger]
6.000
1.000
[trafficdensity_passenger]
7.000
1.200
[trafficdensity_passenger]
8.000
1.000
[trafficdensity_passenger]
10.000
0.600
[trafficdensity_passenger]
15.000
0.800
[trafficdensity_passenger]
16.000
1.200
[trafficdensity_passenger]
17.000
1.200
[trafficdensity_passenger]
20.000
0.800
[trafficdensity_passenger]
24.000
0.200
[entrypoints]
0
[map]
0
0
tile_0_0.map
Spróbuję wykonać spójność plików gry, bo dość dawno tego nie robiłem, a logfile nie prezentuje się za ciekawie (masa błędów)